🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

نحوه رفع خطای محتوای مختلط در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

نحوه رفع خطای محتوای مختلط در وردپرس

نحوه رفع خطای محتوای مختلط در وردپرس

آیا خطای محتوای مختلط را در وردپرس مشاهده می کنید؟ خطای محتوای مختلط در وردپرس به دلیل تنظیمات نادرست HTTP/SSL ایجاد می شود. اغلب اوقات بر عملکرد وب سایت شما تأثیر نمی گذارد، اما می تواند تأثیرات نامطلوبی بر SEO و تجربه کاربری وب سایت شما داشته باشد. در این مقاله نحوه رفع خطای محتوای مختلط در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

خطای محتوای مختلط در وردپرس چیست؟

به شدت توصیه می شود HTTPS / SSL را در وردپرس اضافه کنید زیرا پس از ژوئیه 2018 Google Chrome تمام نسخه های http وب سایت را به عنوان ناامن علامت گذاری می کند. SSL یک لایه امنیتی اضافی در اطراف داده های منتقل شده از وب سایت شما به مرورگرهای کاربران اضافه می کند. موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده از SSL را در وب سایت خود نیز توصیه می کنند.

همه بهترین شرکت های میزبان وردپرس اکنون SSL رایگان را به عنوان بخشی از بسته های خود ارائه می دهند. اگر شرکت میزبان شما این را ارائه نمی دهد، می توانید SSL رایگان از طریق Let’s Encrypt برای سایت وردپرس خود دریافت کنید. اگر SSL را به درستی در وب سایت خود پیاده سازی کرده اید، یک نماد قفل سبز رنگ در کنار URL وب سایت خود در نوار آدرس مرورگر خواهید دید.

رفع خطای محتوای مختلط در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه SSL Insecure Content Fixer را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید. پس از فعال‌سازی، برای پیکربندی تنظیمات افزونه، باید به صفحه تنظیمات SSL Insecure Content مراجعه کنید.

این افزونه سطوح مختلفی از رفع خطای محتوای مختلط را ارائه می دهد. ما در مورد هر یک از آنها توضیح خواهیم داد که چه کاری انجام می دهند و کدام یک برای شما بهتر است.

1. ساده

این سریعترین و توصیه شده برای همه کاربران مبتدی است. به طور خودکار خطای محتوای مختلط در وردپرس را برای اسکریپت ها، شیوه نامه ها و تصاویر کتابخانه رسانه وردپرس برطرف می کند.

2. محتوا

اگر با روش ساده، خطای محتوای مختلط در وب سایت شما برطرف نشد، پس باید این روش را امتحان کنید. از تمام ویژگی‌های ساده، علاوه بر بررسی رفع‌های درون محتوای وردپرس و ویجت‌های متنی استفاده می‌کند.

3. ابزارک ها

این شامل تمام اصلاحات اعمال شده در سطح محتوا به اضافه یک اصلاح اضافی برای منابع بارگذاری شده در تمام ابزارک های وردپرس در وب سایت شما می شود.

4. گرفتن

این روش همه چیز را در هر صفحه وب سایت شما از هدر تا فوتر ثبت می کند و همه URL ها را با HTTP جایگزین می کند. کندتر است و بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد.

5. همه را ضبط کنید

وقتی همه سطوح بالا شکست خوردند، می توانید این روش را امتحان کنید. سعی می کند هر چیزی را که ممکن است منجر به رفتار غیرمنتظره در وب سایت شما شود، اصلاح کند. همچنین بیشترین تأثیر منفی را بر عملکرد خواهد داشت.

چه چیزی باعث هشدارهای محتوای مختلط می شود؟

ما متوجه شدیم که بیشتر هشدارهای محتوای مختلط درست پس از اینکه شخصی سایت وردپرس خود را از HTTP به HTTPS منتقل می کند ظاهر می شود. برخی از پیوندهای  HTTP  به سادگی منتقل می شوند و این باعث می شود که هشدارهای محتوای مختلط شروع به پخش کنند.

در اینجا برخی از دلایل اضافی این هشدار وجود دارد:

شما به تازگی یک سرویس یا افزونه جدید به سایت خود اضافه کرده اید. به طور خاص، توسعه دهندگان گاهی اوقات از مسیرهای مطلق  http://yourdomain.com/style.css  در افزونه ها یا تم های خود برای پیوند دادن به CSS  و جاوا اسکریپت، به جای استفاده از مسیرهای نسبی (/style.css) استفاده می کنند. تصاویر شما دارای URLهای کدگذاری شده مانند http://yourdomain.com/image.png   هستند که روی HTTP اجرا می شوند. اینها می توانند در پست ها، صفحات یا حتی ویجت ها باشند. شما به نسخه‌های HTTP اسکریپت‌های خارجی میزبان‌شدهjQuery ،Font Awesome  و غیره پیوند می‌دهید. شما اسکریپت های ویدیویی جاسازی کرده اید که به جای HTTPS از HTTP استفاده می کنند.

 

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان