🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

Adobe رسما خرید 20 میلیارد دلاری Figma را لغو کرد

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

Adobe رسما خرید 20 میلیارد دلاری Figma را لغو کرد

پایگاه خبری ایران اسکریپت، Adobe و Figma متقابلاً توافق کردند به برنامه‌های خرید خود در روز دوشنبه پایان دهند، زیرا قانون‌گذاران اروپایی دریافتند که این معامله به رقابت در فضای طراحی دیجیتال لطمه می‌زند. این خرید 20 میلیارد دلاری، نرم‌افزار طراحی محصول پیشرو در جهان، Figma، و بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین تامین‌کننده برنامه‌های طراحی در جهان، Adobe را ترکیب می‌کرد.

ادامه گزارش

شانتانو ناراین، رئیس و مدیرعامل ادوبی در بیانیه‌ای مطبوعاتی روز دوشنبه گفت: «ادوبی و Figma به شدت با یافته‌های نظارتی اخیر مخالف هستند، اما ما معتقدیم که به نفع ماست که به‌طور مستقل پیش برویم».

خرید Figma ادوبی در سپتامبر 2022 اعلام شد و این معامله در ماه گذشته با واکنش‌های زیادی از سوی تنظیم‌کننده‌های اتحادیه اروپا مواجه شد. تنظیم کننده ها نگران بودند که ترکیب Adobe و Figma یک اکوسیستم طراحی فراگیر ایجاد کند که به رقابت آسیب برساند. ناظر ضد انحصار بریتانیا، سازمان رقابت و بازار، آخرین کسی بود که معامله Figma را مهار کرد و گفت که این معامله به نوآوری آسیب می رساند و به Adobe اجازه می دهد یک رقیب اصلی بخرد. a>” را در مورد این قرارداد در نوامبر ارسال کرد و به روش هایی اشاره کرد که این خرید به طور قابل توجهی رقابت را در بازارهای جهانی کاهش می دهد.

دیلن فیلد گفت: «گذراندن این فرآیند با شانتانو، دیوید و تیم ادوبی فقط باور من را در مورد مزیت این معامله تقویت کرد، اما طی چند ماه گذشته به طور فزاینده‌ای مشخص شده است که تنظیم‌کننده‌ها همه چیز را یکسان نمی‌بینند.» ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل فیگما. فیلد در ادامه گفت که از نتیجه ناامید شده است.

Adobe تمایلی به مصالحه در مورد راهکارهای پیشنهادی CMA بریتانیا نداشت. همین هفته گذشته، ادوبی به اعتراضات CMA نسبت به خرید Figma پاسخ داد و آن را «کاملاً نامتناسب خواند.» Adobe استدلال می‌کند که رقیب اصلی آن برای Figma Adobe است. XD، یک ابزار طراحی نرم افزار که شرکت آن را “شکست تجاری” نامید. با این حال، این استدلال متزلزل بود، زیرا اکثر طراحان از محصولات Adobe و Figma در گردش کار خود استفاده می‌کنند.

ایالات متحده رگولاتورها نسبت به خرید Figma توسط Adobe ملایم‌تر بودند. Politico گزارش می دهد که وزارت دادگستری هفته گذشته با مدیران Adobe ملاقات کرد تا تاییدیه ادغام را کسب کند. آژانس در اوایل فوریه در حال بررسی یک شکایت ضد تراست علیه Adobe بود، اما هرگز به طور رسمی پرونده ای تشکیل نداد. در صورتی که تراکنش موفق به دریافت مجوز قانونی نشود، ادوبی اکنون یک میلیارد دلار هزینه فسخ به Figma پرداخت خواهد کرد که در شرایط اولیه قرارداد تعیین شده بود.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

منبع خبر: gizmodo

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان