🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

ماسک می گوید سایبرتراک تسلا به زودی می تواند به یک قایق تبدیل شود

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

ماسک می گوید سایبرتراک تسلا به زودی می تواند به یک قایق تبدیل شود

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر ایلان ماسک راه خود را ادامه دهد، پس از اینکه مدیرعامل تسلا روز سه شنبه در رسانه های اجتماعی پیشنهاد کرد که خودروساز «قرار است بسته‌ای را ارائه دهد که Cybertruck را قادر می‌سازد حداقل ۱۰۰ متر آب را به‌عنوان قایق طی کند» و اضافه کرد: «بیشتر فقط نیاز به ارتقای آب‌بندهای درب کابین دارد.

ادامه گزارش

اظهار نظر ماسک پس از آن مطرح شد که لارس موراوی – معاون مهندسی خودرو تسلا – به تازگی به جی لنو مجری سابق تاک شو شو گفت که ماسک مشتاق است سایبرتراک بتواند به یک قایق تبدیل شود.

موراوی به Leno گفت: «شاید فقط برای حفظ آن باید کمی شناور اضافی اضافه کنید.» “اگر خلاق هستید، می توانید بفهمید که چگونه یک موتور قایق رانی متصل به پریز خود را در آنجا قرار دهید، آن را از صفحه خود روشن کنید و به قایق سواری بروید.”

این اولین بار نیست که ماسک تمایل دارد پیکاپ کاملاً الکتریکی تسلا را که اخیراً راه اندازی شده است، به آب برساند.

در یک پست رسانه اجتماعی بیش از یک سال قبل از عرضه این خودرو در نوامبر، ماسک نوشت: “Cybertruck به اندازه کافی ضد آب خواهد بود که برای مدت کوتاهی کار کند. به عنوان یک قایق، بنابراین می تواند از رودخانه ها، دریاچه ها و amp. حتی دریاهایی که خیلی متلاطم نیستند.”

اما توجه داشته باشید: وسیله نقلیه جدید بدون گواهینامه شنا راه اندازی شد، بنابراین مالکان فعلی باید قطعاً از سوار شدن به Cybertruck خود برای شنا اجتناب کنند. چون غرق خواهد شد.

طراحی عجیب و غریب Cybertruck در حال حاضر آن را به خوبی از پیکاپ های الکتریکی رقیب متمایز می کند، اما داشتن توانایی شناور بودن این منحصر به فرد بودن را به سطح جدیدی می برد.

هیچ جدول زمانی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است یک سایبرتراک را ببینیم که بتواند روی آب شناور باشد ذکر نشده است. Cybertruck از زمان رونمایی چهار سال طول کشید، بنابراین اگر چنین اتفاقی بیفتد، احتمالاً هنوز مدتی طول خواهد کشید.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

منبع خبر: digitaltrends

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان