🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

تویوتا اوربان می تواند کراس اوور برقی ارزان قیمتی باشد که منتظرش بودیم

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

تویوتا اوربان می تواند کراس اوور برقی ارزان قیمتی باشد که منتظرش بودیم

پایگاه خبری ایران اسکریپت، تویوتا می‌تواند در نهایت آماده باشد تا برقی‌سازی را کمی جدی‌تر انجام دهد. این خودروساز ژاپنی در تولید خودروهای الکتریکی بسیار کند عمل کرده است – اما اخیراً از تویوتا اوربان جدید که تلاش تویوتا برای تولید انبوه برقی ارزان قیمت است، رونمایی کرد.

ادامه گزارش

به طور خاص، Urban می تواند با خودروهایی مانند Volvo EX30 و Hyundai Kona Electric به عنوان یک SUV کوچک دیگر رودررو شود. ساخته شده تا جایگزینی مقرون به صرفه برای خودروهای با قیمت بالاتری مانند تسلا مدل Y، هیوندای Ioniq 5 و کیا EV6 باشد. تویوتا این خودرو را در انجمن سالانه Kenshiki خود در بروکسل رونمایی کرد.

توجه به این نکته مهم است که در این مرحله، Urban در واقع فقط یک مفهوم است – و احتمالاً تا زمانی که برای تولید آماده شود، نام جدیدی خواهد داشت. تویوتا با نام “bz” برای خودروهای برقی خود کار می کند و این احتمالاً ادامه خواهد داشت.

به گفته تویوتا، طراحی Urban از تویوتا یاریس کراس الهام گرفته شده است که همچنین یک کراس اوور جمع و جور با ساختار نسبتاً ضخیم است. این شرکت می گوید که فضای داخلی را به حداکثر رسانده تا فضای بیشتری را برای مسافران و بار فراهم کند.

این خودرو دو گزینه باتری را ارائه می‌کند، با یک مدل ابتدایی در دسترس‌تر و یک مدل دوربرد گران‌تر. متأسفانه، برد واقعی فاش نشده است – اگرچه اگر تویوتا از فناوری باتری حالت جامد خود استفاده کند، می تواند بسیار چشمگیر باشد.

با این حال، این فقط می تواند آغازی برای تویوتا باشد. این شرکت می‌گوید که Urban یکی از پنج مدل الکتریکی جدید است که تا سال 2026 در اروپا عرضه می‌شود. خوشبختانه، احتمالاً برای شنیدن جزئیات بیشتر در مورد تویوتا Urban نیازی به صبر طولانی نخواهیم بود – انتظار می‌رود یک مدل تولیدی به نمایش درآید. در اوایل سال 2024 خاموش می شود.

در حالی که Urban در اروپا راه اندازی می شود، ما هنوز نفهمیده ایم که آیا نسخه ایالات متحده آن هرگز منتشر خواهد شد یا خیر. اگر این کار را انجام دهد، با رقابت قابل توجهی روبرو خواهد شد – بسیاری از شرکت ها در حال حرکت به سمت خودروهای الکتریکی با خودروهای سایز کراس اوور هستند.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

منبع خبر: digitaltrends

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان