🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

علت کند شدن بعضی گوشی ها بعد از یک مدت چیست؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

علت کند شدن بعضی گوشی ها بعد از یک مدت چیست؟

وبلاگ ایران اسکریپت، امروز در این مقاله قصد داریم تا علت کند شدن بعضی گوشی ها بعد از یک مدت بررسی کنیم. پس تا ادامه با ما همراه باشید.

مقدمه

در دنیای امروزی که اکثر افراد از گوشی های هوشمند استفاده می‌کنند، مسئله کند شدن گوشی ها پدیده‌ای رایج و شایع است. این مسئله می‌تواند تجربه کاربری را تحت الشعاع قرار دهد و آزاردهنده باشد. در این مقاله، به بررسی علل کند شدن بعضی گوشی ها پس از یک مدت می‌پردازیم.

ذخیره سازی ناکافی

یکی از علت‌های اصلی کند شدن گوشی ها، ذخیره سازی ناکافی است. هنگامی که حافظه داخلی گوشی تمام می‌شود، سرعت عملکرد آن کاهش می‌یابد. برنامه‌ها و فایل‌هایی که در گوشی نصب می‌شوند، مساحت حافظه را پر می‌کنند و باعث کاهش سرعت گوشی می‌شوند. همچنین، فایل‌های غیر ضروری و موجودیت‌هایی مانند فیلم‌ها و عکس‌ها نیز می‌توانند حافظه را به طور غیر ضروری پر کنند و سبب کندی گوشی شوند. بنابراین، تمیز کردن حافظه گوشی و حذف فایل‌های غیر ضروری می‌تواند بهبود سرعت گوشی را به همراه داشته باشد.

برنامه‌ها و سیستم عامل گوشی

علاوه بر ذخیره سازی ناکافی، برنامه‌ها و سیستم عامل گوشی نیز می‌توانند عامل کند شدن آن باشند. هنگامی که برنامه‌های مختلف در پس زمینه گوشی اجرا می‌شوند، منابع سخت افزاری گوشی نیز مصرف می‌کنند و باعث کاهش سرعت عملکرد آن می‌شوند. برنامه‌هایی که در پس زمینه اجرا می‌شوند، ممکن است به صورت خودکار در زمان روشن شدن گوشی بارگذاری شوند. بنابراین، کنترل برنامه‌هایی که در پس زمینه اجرا می‌شوند و غیر ضروری هستند، می‌تواند بهبود سرعت گوشی را به همراه داشته باشد.

برنامه‌های مشکل دار و عدم بروزرسانی

عوامل دیگری نیز می‌توانند در کند شدن گوشی تأثیرگذار باشند. از جمله این عوامل می‌توان به وجود برخی برنامه‌های ناسازگار با سیستم عامل گوشی، عدم به‌روزرسانی سیستم عامل به آخرین نسخه، حضور ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب در گوشی و استفاده از صفحه نمایش های نامناسب و کیفیت پایین اشاره کرد. همچنین، استفاده از گوشی در محیط‌های گرم و گرمای بالا می‌تواند باعث کاهش سرعت گوشی شود.

خلاصه مطلب

به طور کلی، علت کند شدن بعضی گوشی ها پس از یک مدت می‌تواند به عواملی مانند ذخیره سازی ناکافی، برنامه‌ها و سیستم عامل، برخی برنامه‌های ناسازگار، حضور ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب و استفاده از صفحه نمایش های نامناسب و کیفیت پایین، مربوط باشد. برای حل این مشکلات، تمیز کردن حافظه گوشی، کنترل برنامه‌های پس زمینه و غیر ضروری، به‌روزرسانی سیستم عامل و استفاده از گوشی در محیط‌های مناسب می‌تواند مفید باشد.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان