🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

همه چیز درباره فناوری وب ۳ (Web 3.0)

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

همه چیز درباره فناوری وب ۳ (Web 3.0)

مجله ایران اسکریپت، فناوری وب ۳ (Web 3.0) یکی از مفاهیم پیشرفته در حوزه فناوری و اینترنت است که به عنوان نسل بعدی وب شناخته می‌شود. این مفهوم به طور کلی به تحولاتی در ساختار وب اشاره دارد که به سرویس‌دهی بهتر و تجربه کاربری بهتر در اینترنت منجر می‌شود. در این مقاله، نگاهی گذرا به مفهوم و مزایای فناوری وب ۳ خواهیم داشت.

فناوری وب ۳ (Web 3.0) آغاز می کند

وب ۳.۰ یکی از مفاهیم مهم در حوزه فناوری است که توسط تیمی از محققین و نوآوران در سال‌های اخیر مطرح شده است. این مفهوم به تحولاتی در ساختار وب و سرویس‌دهی اینترنتی اشاره دارد که باعث بهبود تجربه کاربری و امنیت در اینترنت می‌شود. وب ۳ در برخی منابع به عنوان “وب هوشمند” یا “وب سمنتیک” نیز شناخته می‌شود.

یکی از اصول اساسی فناوری وب ۳، استفاده از هوش مصنوعی (AI) و تکنولوژی بلاکچین (Blockchain) است. هوش مصنوعی به سرویس‌دهی هوشمند تر و بهتر در اینترنت کمک می‌کند، در حالی که تکنولوژی بلاکچین امنیت و حفاظت داده‌ها را به مراتب بیشتر می‌کند. با استفاده از هوش مصنوعی، وب ۳ قادر است به تحلیل داده‌ها، پیش‌بینی ترندها و توصیه بهترین محصولات و خدمات را به کاربران ارائه دهد. همچنین، با استفاده از بلاکچین، اطلاعات کاربران در اینترنت به صورت رمزنگاری شده و امن ذخیره می‌شوند.

وب ۳ نیز بهبود قابل ملاحظه‌ای در تجربه کاربری ایجاد می‌کند. از آنجا که وب ۳ قادر است به تحلیل داده‌ها و درک مفهوم متن و اطلاعات، ارتباط بین محتواها و داده‌ها را درک می‌کند و از طریق آن می‌تواند تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد. به عنوان مثال، وب ۳ قادر است به صورت خودکار مواد آموزشی و منابع آموزشی را بر اساس نیازها و مهارت‌های هر شخص پیشنهاد دهد.

علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های وب ۳ این است که امکانات و سرویس‌های اینترنتی را بیشتر با یکدیگر ارتباط داده و تکامل می‌دهد. به عنوان مثال، امکان کنترل هوشمند خانه و اتوماسیون ساختمان را با استفاده از وب ۳ می‌توان بهبود بخشید. با ارتباط میان دستگاه‌های مختلف، می‌توان تنظیمات خانه را به صورت هوشمند انجام داد و از انرژی بیشتری صرفه‌جویی کرد.

سخن آخر

در نتیجه، وب ۳ با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و بلاکچین، تجربه کاربری بهتری را در اینترنت ایجاد می‌کند و امکانات اینترنتی را بهبود می‌بخشد. با توجه به رشد روزافزون فناوری و نیازهای کاربران، وب ۳ می‌تواند به طور فزاینده‌ای توسعه یابد و بهبودهای بیشتری در آینده رقم بزند.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان