🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع خطای برای نگهداری برنامه ریزی شده در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع خطای برای نگهداری برنامه ریزی شده در وردپرس

رفع خطای برای نگهداری برنامه ریزی شده در وردپرس

آیا با «به طور خلاصه برای نگهداری برنامه ریزی شده در دسترس نیست. هنگام تلاش برای دسترسی به سایت وردپرس خود، خطا در یک دقیقه دوباره بررسی کنید؟

چنین خطاهایی خسته کننده هستند، اما نگران نباشید! رفع «به طور خلاصه برای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده در دسترس نیست. یک دقیقه دیگر دوباره بررسی کنید.» خطا در وردپرس فقط چند دقیقه طول می کشد.

چرا خطای حالت نگهداری وردپرس رخ می دهد؟

صفحه حالت نگهداری وردپرس از نظر فنی یک خطا نیست. این یک صفحه اطلاع رسانی است. در طول فرآیند به روز رسانی، وردپرس فایل های به روز رسانی لازم را در سرور شما دانلود می کند، آنها را استخراج می کند و سپس به روز رسانی را نصب می کند.

وردپرس همچنین سایت شما را در حالت تعمیر و نگهداری قرار می دهد و عبارت “Briefly unavailable for scheduled maintenance” را نمایش می دهد. یک دقیقه دیگر دوباره بررسی کنید.» و در طول فرآیند توجه کنید.

چرا وردپرس در حالت نگهداری گیر کرده است؟

به طور معمول، کل این فرآیند فقط چند ثانیه طول می‌کشد، به همین دلیل است که احتمالاً قبلاً پیام “به طور خلاصه برای تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی شده در دسترس نیست. در یک دقیقه دوباره بررسی کنید” را ندیده‌اید. با این حال، در شرایط نادر، وردپرس می‌تواند در حالت نگهداری گیر کند، به این معنی که سایت شما به جای محتوای شما، پیام خطا را نشان می‌دهد.

  • برخی از دلایل متداول که ممکن است این اتفاق بیفتد عبارتند از:
  • سرور شما هنگام استفاده از به‌روزرسانی‌ها به دلیل بارگیری بیش از حد، تمام شد.
  • شما به طور تصادفی برگه مرورگر خود را قبل از اتمام به روز رسانی بسته اید.
  • نوعی مشکل سازگاری وجود دارد که باعث می‌شود به‌روزرسانی به‌درستی انجام نشود. حتی با وجود به‌روزرسانی‌های ناموفق، وردپرس هنوز به طور معمول می‌تواند به تنهایی از حالت نگهداری خارج شود.

چگونه خطای حالت نگهداری وردپرس را برطرف کنیم؟

برای اینکه وب سایت خود را از حالت نگهداری خارج کنید، تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که فایل .maintenance را با استفاده از FTP از پوشه اصلی سایت خود حذف کنید. اگر نمی توانید فایل .maintenance را در فهرست اصلی وردپرس خود پیدا کنید، مطمئن شوید که کلاینت FTP شما برای نمایش فایل های مخفی تنظیم شده است. در Filezilla، می توانید با کلیک بر روی Server » Force showing hidden files from the menu bar، آن را مجبور به نمایش فایل های مخفی کنید.

چگونه از حالت نگهداری وردپرس در آینده اجتناب کنیم؟

ما قبلاً می دانیم که خطای “به طور خلاصه برای نگهداری برنامه ریزی شده در دسترس نیست” به دلیل پاسخ کند سرور یا مشکل حافظه کم در سرور میزبان وب شما ایجاد می شود.

ساده ترین راه برای جلوگیری از این خطا، ارتقا به یک برنامه میزبانی بالاتر است. توصیه می کنیم با یکی از این شرکت های میزبان وردپرس مدیریت شده بروید که عملکرد میزبانی برتر را ارائه می دهد.

اگر ارتقاء به یک طرح میزبانی بالاتر گزینه ای نیست، توصیه می کنیم به روز رسانی پلاگین و تم را یکی یکی انجام دهید. اغلب کاربران تمایل دارند به سرعت روی پیوند به روز رسانی در زیر هر افزونه کلیک کنند. سپس وردپرس ترتیب به‌روزرسانی را متزلزل می‌کند، اما حتی یک میلی‌ثانیه تأخیر در اتصال می‌تواند باعث درگیری شود که باعث شود سایت شما در حالت تعمیر و نگهداری گیر کند.

نحوه سفارشی کردن اعلان حالت تعمیر و نگهداری

یک راه حل ساده تر برای جلوگیری از نمایش اعلان حالت تعمیر و نگهداری پیش فرض، قرار دادن دستی سایت وردپرس خود در حالت تعمیر و نگهداری قبل از نصب هر گونه به روز رسانی است.

بهترین راه برای انجام این کار نصب و فعال سازی افزونه SeedProd است. این محبوب ترین افزونه حالت نگهداری برای وردپرس است. شما می توانید صفحه حالت نگهداری خود را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن سفارشی کنید و ابزارهای مختلف بازاریابی ایمیلی را ادغام کنید. ابتدا باید افزونه SeedProd را در وب سایت خود نصب کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

عیب یابی خطای حالت نگهداری وردپرس

از آنجایی که به هزاران کاربر کمک کرده‌ایم خطای «به طور خلاصه برای نگهداری برنامه‌ ریزی‌شده در دسترس نیست» را در وردپرس برطرف کنند، به کاربران کمک کرده‌ایم تا چندین مشکل نادیده ‌گرفته را حل کنند.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان