🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع مشکل حلقه تغییر مسیر ورود به وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع مشکل حلقه تغییر مسیر ورود به وردپرس

رفع مشکل حلقه تغییر مسیر ورود به وردپرس

گیر کردن در وردپرس می تواند خسته کننده باشد. خوشبختانه راه های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد. به این مقاله نگاهی بیندازید زیرا ما نحوه حل مشکل حلقه تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس را با استفاده از سه روش ساده کشف خواهیم کرد.

سه راه برای رفع مشکل حلقه تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس

حلقه‌های تغییر مسیر وردپرس عمومی بسیار رایج هستند، اما یک مشکل تغییر مسیر ورود به سیستم زمانی رخ می‌دهد که پلتفرم همچنان شما را به صفحه wp-admin هدایت می‌کند، حتی اگر اعتبار ورود صحیح را وارد کنید. بسته به علت آن، سه راه برای حل مشکل حلقه تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس وجود دارد: پاک کردن کوکی‌ها و کش مرورگر، بازیابی فایل htaccess و غیرفعال کردن تم‌ها و افزونه‌ها.

ر­­­وش 1: پاک کردن کوکی‌ها و کش مرورگر

وردپرس از کوکی ها برای احراز هویت کاربر و مدیریت جلسه استفاده می کند. همچنین ذخیره وب سایت را فعال می کند تا سریعتر بارگذاری شود. در حالی که کوکی ها و حافظه پنهان برای سایت شما مفید هستند، می توانند مشکل حلقه تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس را ایجاد کنند. مشکل زمانی ایجاد می‌شود که کوکی‌ها و حافظه پنهان مرورگر شما همچنان روی اطلاعات قدیمی نگهداری می‌شوند یا از فایل‌های قدیمی وردپرس استفاده می‌کنند.

روش 2: بازیابی فایل پیش فرض htaccess

در برخی موارد، مشکل حلقه تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس در نتیجه یک فایل htaccess  خراب است. اگر اینطور است، فقط باید فایل معیوب را با فایل کارآمد جایگزین کنید. در اینجا نحوه بازیابی فایل پیش فرض htaccess .

  1. با استفاده از FTP یا File Manager به پوشه ریشه وب سایت خودpublic_html دسترسی پیدا کنید. اگر از هاستینگر استفاده می کنید، می توانید File Manager را در قسمت Files hPanel خود پیدا کنید.
  2. فایل را پیدا کنید، سپس آن را حذف کنید. همچنین، می‌توانید با تغییر نام فایل به چیز دیگری، آن را غیرفعال کنید.
  3. یک فایل htaccess جدید برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

 

روش 3: غیرفعال کردن تم ها و پلاگین ها

افزونه‌های متعارض یا خراب یکی دیگر از مقصران رایج مشکل حلقه تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس است. بنابراین، باید افزونه معیوب را غیرفعال کنید.

  1. با استفاده از FTP یا File Manager به فهرست راهنمای wp-content وب سایت خود دسترسی پیدا کنید .
  2. برای غیرفعال کردن همه افزونه ها، نام پوشه افزونه ها را به چیز دیگری تغییر دهید. اگر این عمل مشکل را حل کرد، به این معنی است که شما یک افزونه خراب دارید. کاری که اکنون باید انجام دهیم این است که مقصر دقیق آن را پیدا کنیم.
  3. پوشه plugins را به نام اصلی خود تغییر دهید. به این ترتیب، وردپرس می تواند دوباره به افزونه های شما دسترسی پیدا کند، اما همه آنها هنوز غیر فعال هستند.
  4. وارد داشبورد وردپرس خود شوید و به پلاگین ها افزونه های نصب شده بروید. همه افزونه ها را فعال کنید
  5. از وردپرس خارج شوید و به مدیر فایل خود بازگردید.
  6. دایرکتوری افزونه ها را باز  کنید و با تغییر نام پوشه های مربوطه، افزونه ها را یکی یکی غیرفعال کنید. هر بار که افزونه‌ای را غیرفعال می‌کنید، سعی کنید به سایت خود وارد شوید و این کار را تا زمانی که پلاگینی را که باعث ایجاد مشکل شده است را پیدا کنید، ادامه دهید.

نتیجه

حلقه تغییر مسیر ورود به وردپرس یک مشکل رایج است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. خوشبختانه با پاک کردن کوکی‌ها و کش مرورگر و بازیابی htaccess پیش‌فرض می‌توانید این خطا را به راحتی حل کنید. پیش فرض و غیرفعال کردن تم ها و افزونه ها، می توانید به راحتی این خطا را حل کنید.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان