🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

نحوه ایجاد نمایش اسلاید در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

نحوه ایجاد نمایش اسلاید در وردپرس

نحوه ایجاد نمایش اسلاید در وردپرس

وردپرس یک CMS بسیار محبوب است، به ویژه در میان صاحبان وب سایت های غیر فنی که ترجیح می دهند به جای برنامه نویسی سایت ها، روی ایجاد محتوا تمرکز کنند. همچنین دارای یک انجمن بزرگ است، به این معنی که صدها افزونه وردپرس عالی برای استفاده شما وجود دارد. و وقتی یاد می گیرید که چگونه با استفاده از یکی از این افزونه ها یک نمایش اسلاید در وردپرس ایجاد کنید، واقعاً از برخی عملکردهای عالی استفاده کرده اید.

چرا یک نمایش اسلاید در وردپرس ایجاد کنیم؟

اگر وب‌سایت شما متکی است که می‌توانید طیف وسیعی از تصاویر با کیفیت بالا را به مخاطبان خود نشان دهید، ساده‌ترین گزینه این است که بفهمید چگونه یک نمایش اسلاید در وردپرس ایجاد کنید. نه تنها می توانید از پیمایش مداوم بین تصاویر توسط کاربران جلوگیری کنید، بلکه می توانید تجربه زیباتری را نیز ایجاد کنید.

نمایش اسلاید سطح قابل توجهی از عملکرد را برای صفحات اصلی و پست های وبلاگ به طور یکسان ارائه می دهد، به شما این امکان را می دهد که تصاویر بیشتری را به مخاطبان خود نشان دهید بدون اینکه صفحه را گسترش دهید و زیبایی سایت خود را خراب کنید.

چگونه یک نمایش اسلاید وردپرس ایجاد کنیم؟

برای شروع ایجاد نمایش اسلاید وردپرس، مراحل زیر را دنبال کنید :

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و در نوار کناری مدیریت روی افزونه ها کلیک کنید. در بالای صفحه، روی «افزودن جدید» کلیک کنید و فهرست پلاگین را برای «Smart Slider 3» جستجو کنید.
  • روی Install Now کلیک کنید و سپس افزونه را فعال کنید.
  • پس از نصب و فعال سازی، یک آیتم منوی جدید در نوار کناری ظاهر می شود. روی «Smart Slider» کلیک کنید.

یکی از محبوب ترین ابزارها برای ایجاد نمایش اسلاید برای وب سایت های وردپرسی mart Slider 3  است. این دارای هزاران طرح از پیش تعیین شده خیره کننده است که می توانید آنها را مطابق با سبک و برند وب سایت خود سفارشی کنید. می‌توانید متن، سرفصل، دکمه‌های فراخوان، ویدیو، و حتی پست‌های وردپرس را اضافه کنید. واقعا هیچ محدودیتی برای کارهایی که می توانید با نمایش اسلاید وردپرس انجام دهید وجود ندارد – گزینه ها بی پایان هستند .

نحوه ایجاد یک نمایش اسلاید در وردپرس با استفاده از متا اسلایدر

از سوی دیگر، Meta Slider عملکردهای بسیار بیشتری، انواع مختلف اسلایدها و گزینه های بیشتری را برای تغییر ظاهر افزونه در اختیار شما قرار می دهد. Meta Slider توسط Matcha Labs ایجاد شده است و یکی دیگر از افزونه های مورد علاقه وردپرس است.

برای ایجاد یک نمایش اسلاید، به نوار منوی سیاه در سمت چپ صفحه خود بروید و سپس روی Meta Slider کلیک کنید. این شما را به سازنده نمایش اسلاید می برد.

روی افزودن اسلاید کلیک کنید، و سپس تصویری را که می‌خواهید به ترکیب اضافه کنید، انتخاب کنید و تمام اطلاعاتی مانند زیرنویس‌ها، لینک‌های URL و غیره را با جزئیات مشخص کنید. پس از اینکه همه تصاویر مورد نظر خود را اضافه کردید، می‌توانید شروع به سفارشی کردن نحوه نمایش آن کنید. و عمل می کند.

در قسمت تنظیمات سمت راست، باید ارتفاع، عرض و نوع نمایش مناسب سایت خود را انتخاب کنید. اما برای کسانی از شما که به دنبال سطح بالایی از سفارشی سازی هستند، حتما به تنظیمات پیشرفته بروید.

در این برگه می‌توانید مواردی مانند پخش خودکار نمایش، توقف در مورد نحوه تاخیر و غیره را تغییر دهید.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان