🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع خطای آپلود نوشتن فایل روی دیسک ناموفق

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع خطای آپلود نوشتن فایل روی دیسک ناموفق

رفع خطای آپلود نوشتن فایل روی دیسک ناموفق

آیا هنگام آپلود فایل ها در وردپرس، خطای «آپلود: نوشتن فایل روی دیسک انجام نشد» را مشاهده می کنید؟ این خطای رایج می تواند برای کاربران مبتدی بسیار خسته کننده باشد. در این مقاله نحوه رفع خطای آپلود: نوشتن فایل روی دیسک ناموفق در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

چه عواملی باعث خطای نوشتن فایل در دیسک در وردپرس می شود؟

این خطا به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. با این حال، رایج ترین آنها مجوزهای پوشه نادرست است. هر فایل و پوشه در وب سایت شما دارای مجموعه ای از مجوزها است. وب سرور شما دسترسی به فایل ها را بر اساس این مجوزها کنترل می کند. مجوزهای نادرست به یک پوشه می تواند توانایی شما را برای نوشتن فایل روی سرور از بین ببرد. این بدان معناست که وب سرور شما نمی تواند فایل های جدیدی را به آن پوشه خاص ایجاد یا اضافه کند.

اگر بخواهید تصاویر یا هر فایل دیگری را از قسمت مدیریت وردپرس آپلود کنید ، یکی از پیام های خطای زیر را دریافت خواهید کرد:

  • وردپرس نتوانست روی دیسک بنویسد
  • وردپرس به دلیل خطا در نوشتن فایل روی دیسک بارگذاری نشد
  • امکان ایجاد دایرکتوری wp-content/uploads/2016/03 وجود ندارد. آیا دایرکتوری والد آن توسط سرور قابل نوشتن است؟

رفع خطای آپلود در نوشتن روی دیسک در وردپرس

ابتدا باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP به سایت وردپرس خود متصل شوید .برای این آموزش، ما از کلاینت رایگان FileZilla FTP استفاده می کنیم. اگر از مشتری FTP دیگری استفاده می کنید، ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد.

چرا آپلود می ‌شوید: خطای نوشتن فایل روی دیسک

خطای آپلود: عدم نوشتن فایل روی دیسک وردپرس ممکن است به دلایل مختلفی ظاهر شود. معمول ترین دلیل خطا، مجوزهای نادرست پوشه است. اما علاوه بر مجوزهای نادرست، این خطا همچنین می تواند به دلیل اینکه وب سایت شما از محدودیت سهمیه سرویس میزبانی فراتر رفته است نیز رخ دهد. در نهایت، در برخی موارد نادر، ممکن است به دلیل ظرفیت فایل پوشه موقت وردپرس، با این خطا مواجه شوید. ناگفته نماند که هر سه مورد خطا قابل رفع هستند و در مراحل بعدی راه حل تک تک آنها را به شما نشان خواهیم داد.

گزینه 1 – بررسی مجوزهای پوشه آپلود

همانطور که در بالا گفته شد، این شایع ترین علت آپلود است: خطای نوشتن فایل روی دیسک وردپرس. هر زمان که سعی می کنید فایل ها را در یکی از پوشه های وب سایت خود بنویسید (آپلود کنید)، وب سرور بررسی می کند که آیا پوشه ها مجاز به نوشتن آن فایل ها هستند یا خیر. اگر هر پوشه ای مجوزهای مناسب را نداشته باشد، وب سرور قادر به نوشتن فایل ها در آن پوشه نیست. همین امر در مورد ایجاد تغییرات در فایل های خاص صدق می کند، زیرا آنها همچنین مجوزهایی دارند که توانایی تعامل با آن فایل را تعیین می کند.

گزینه 2 – بررسی محدودیت سهمیه

یکی دیگر از دلایل آپلود: خطای Fail to Write File to Disk وردپرس این است که وب سایت شما از محدودیت فضای سرویس میزبانی وب فراتر رفته است. در میزبانی اشتراکی هاستینگر ، فضای دیسک نامحدود است، اما بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی دیگر محدودیت های بسیار کمی را تعیین می کنند.

گزینه 3 – بررسی پوشه موقت

اگر خطا همچنان ادامه داشت، می توانید مطمئن باشید که پوشه موقت سایت وردپرس شما با حداکثر ظرفیت خود پر شده است. وردپرس با آپلود محتوای شما در یک مکان موقت روی سرور کار می کند و سپس اقدام به ذخیره این محتوا در پوشه Uploads می کند . اما اگر پوشه موقت خودش اتاق نداشته باشد، هیچ راهی وجود ندارد که آن محتوا به پوشه  Uploads برسد و خطای Upload: Failed to Write File to Disk  رخ می دهد.

 

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان