🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

نحوه رفع عدم ارسال ایمیل وردپرس در سال 2022

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

نحوه رفع عدم ارسال ایمیل وردپرس در سال 2022

رفع عدم ارسال ایمیل وردپرس در سال 2022

آیا می خواهید بدانید چگونه مشکل ارسال نشدن ایمیل وردپرس را برطرف کنید؟ این یک مشکل فوق‌العاده رایج است و تقریباً هر کسی که یک فرم تماس دارد در مقطعی با این مشکل مواجه می‌شود. اما تعمیر آن نیز واقعا آسان است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مشکلات ایمیل وردپرس خود را برطرف کنید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی اعلان‌ها را دریافت کنید.

چرا ایمیل های وردپرس من ارسال نمی شود؟

چند دلیل احتمالی وجود دارد که چرا ایمیل های وردپرس شما ارسال نمی شوند:

  • ایمیل های شما مانند هرزنامه به نظر می رسند : این شایع ترین دلیل است. هنگامی که وب سرور شما یک ایمیل تولید می کند، تنها هدرهای مورد نیاز برای تحویل اولیه ایمیل را با استفاده از PHP mail ایجاد می کند. تابع پیش‌فرض PHP mail() هیچ گونه احراز هویتی برای اثبات قانونی بودن پیام اضافه نمی‌کند. برای رفع این مشکل می توانید از WP Mail SMTP استفاده کنید.
  • ارائه دهنده میزبانی وب شما PHP mail() را غیرفعال کرده است: به دلیل مشکلات امنیتی ذاتی با PHP mail()، بسیاری از میزبان های وب به سادگی PHP را برای ارسال ایمیل غیرفعال می کنند، بنابراین سایت وردپرس شما به هیچ وجه نمی تواند پیام ارسال کند. اگر آمازون EC2 یا Lightsail هستید ممکن است با این مشکل مواجه شوید.  WP Mail SMTP به شما این امکان را می دهد که از این موضوع عبور کنید زیرا از SMTP به جای PHP برای تحویل ایمیل استفاده می کند.
  • شما از لوکال هاست استفاده می کنید: اگر سایت خود را قبل از آپلود در رایانه خود ایجاد می کنید، ایمیل های شما احتمالاً کار نمی کنند. WP Mail SMTP عدم ارسال ایمیل وردپرس در لوکال هاست را برطرف می کند ، بنابراین می توانید اعلان های وردپرس را مانند یک سایت زنده دریافت کنید.

نحوه رفع مشکل عدم ارسال ایمیل وردپرس

ما از WP Mail SMTP برای مسیریابی مجدد ایمیل های شما از طریق یک ارائه دهنده خدمات ایمیل شخص ثالث ESP استفاده می کنیم. این امر احراز هویت مورد نیاز برای تحویل قابل اعتماد آنها را اضافه می کند.

1. افزونه WP Mail SMTP را نصب کنید

ابتدا باید WP Mail SMTP را در سایت وردپرس خود نصب کنید  WP Mail SMTP. یک افزونه وردپرس است که عملکرد پست PHP را wp_mail()برای استفاده از SMTP به جای PHP مجدداً پیکربندی می کند. می‌توانید از نسخه رایگان یا پولی استفاده کنید، اما می‌خواهید Pro یا بالاتر از ویژگی‌های ثبت و گزارش ایمیل استفاده کند. بعداً در مورد این تنظیمات افزونه صحبت خواهیم کرد.

2. وب سایت وردپرس خود را به یک سرویس پست الکترونیکی متصل کنید

ما می‌خواهیم ایمیل‌های شما را از طریق یک ارائه‌دهنده ایمیل جداگانه هدایت کنیم تا مشکل عدم ارسال ایمیل وردپرس را برطرف کنیم. با WP Mail SMTP، پیکربندی آن بسیار آسان است. ما از Setup Wizard استفاده می کنیم تا مجبور نباشید خودتان وقت خود را صرف بازی با تنظیمات پیکربندی کنید.

سوالات متداول در مورد عدم ارسال ایمیل وردپرس

SMTP  چیست؟

اس ام تی پی مخفف عبارت Simple Mail Transfer Protocol است. این پروتکلی است که سرورها برای ارسال ایمیل از آن استفاده می کنند. در وردپرس، به جای اتکا به وب سرور خود، می توانید از SMTP برای ارسال ایمیل استفاده کنید. این قابل اطمینان تر است زیرا احراز هویت صحیح را به ایمیل های شما اضافه می کند.

از چه آدرس ایمیلی به عنوان ایمیل “از” استفاده کنم؟

بسیاری از افزونه های فرم تماس از ایمیل مدیر به عنوان آدرس From استفاده می کنند. این می تواند باعث مشکلات تحویل ایمیل شود. اکنون که WP Mail SMTP را نصب کرده اید، باید همیشه از ایمیل From که در Setup Wizard احراز هویت کرده اید استفاده کنید. این اطمینان حاصل می کند که همه ایمیل های شما دارای احراز هویت صحیح هستند. به عبارت دیگر، ایمیل های وردپرس به گونه ای تحویل داده می شوند که گویی از حساب ایمیل شما ارسال شده اند.

چرا هشدار DMARC، SPF، یا DKIM می بینم؟

WP Mail SMTP دارای یک بررسی کننده دامنه است که به طور خودکار سوابق DNS دامنه شما را اسکن می کند. اگر مشکلی در DNS شما مشاهده کرد که می‌تواند بر تحویل ایمیل تأثیر بگذارد، هنگام ارسال یک ایمیل آزمایشی به شما اطلاع می‌دهد.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان