🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع خطای مشکل ریدایرکت های زیاد در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع خطای مشکل ریدایرکت های زیاد در وردپرس

نحوه خطای مشکل ریدایرکت های زیاد در وردپرس

آیا در حال تلاش برای رفع مشکل «خطای خیلی زیاد تغییر مسیرها» در وب سایت وردپرس خود هستید؟ این یک خطای رایج وردپرس است که ممکن است ناشی از یک افزونه یا تنظیمات نادرست باشد. با این حال، کاربران را از وب‌سایت‌های وردپرس خود قفل می‌کند که آن را به ویژه دردسرساز می‌کند.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی مشکل «خطای تغییر مسیرهای زیاد» در وردپرس را برطرف کنید. ما همچنین نحوه دسترسی مجدد به وب سایت و عیب یابی خطا را توضیح خواهیم داد.

چه چیزی باعث خطای مشکل ریدایرکت های زیاد در وردپرس می شود؟

 

“خطای تغییر مسیرهای بسیار زیاد” به دلیل یک مشکل تغییر مسیر پیکربندی نادرست در وردپرس ایجاد می شود. همانطور که می دانید وردپرس از یک ویژگی ساختار URL مناسب   SEO  استفاده می کند که از تابع تغییر مسیر استفاده می کند.

به طور مشابه، بسیاری از افزونه های محبوب وردپرس از این ویژگی برای راه اندازی تغییر مسیرهای موقت، تغییر مسیرهای دائمی 301 و رفع خطاهای 404 استفاده می کنند. اگر از افزونه ای برای رفع مشکل محتوای ناامن SSL یا افزونه کش وردپرس استفاده می کنید، ممکن است بر تغییر مسیرها نیز تأثیر بگذارند و این خطا را ایجاد کنند. ما شما را با عیب یابی گام به گام، دسترسی به سایت وردپرس خود و رفع خطای تکراری راهنمایی می کنیم.

رفع خطای مشکل ریدایرکت در وردپرس

 

1. کوکی ها و کش مرورگر را پاک کنید

یکی از دلایل رایج این خطا می تواند کوکی های مرورگر وب شما باشد. سعی کنید با استفاده از مرورگر وب دیگری مانند فایرفاکس، سافاری، اپرا، مایکروسافت اج و غیره به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید. اگر می توانید به طور معمول با استفاده از یک مرورگر دیگر به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید، باید کوکی های مرورگر و حافظه پنهان را در مرورگر معمولی خود پاک کنید.

2. همه افزونه های وردپرس را غیرفعال کنید

شایع‌ترین علت حلقه‌های تغییر مسیر وردپرس یا مشکل «تغییر مسیرهای زیاد» تضاد افزونه است. افزونه ای که سعی می کند یک تغییر مسیر را به گونه ای تنظیم کند که با تغییر مسیرهای پیش فرض وردپرس در تضاد باشد، در نهایت باعث این خطا می شود.

برای رفع این مشکل، باید تمام افزونه های وردپرس را در وب سایت خود غیرفعال کنید. اکنون، معمولاً می‌توانید به “صفحه پلاگین‌ها”همه افزونه‌ها در قسمت مدیریت وردپرس بروید و افزونه‌ها را از آنجا غیرفعال کنید.

3. URLهای وردپرس را رفع کنید

یکی دیگر از دلایل اصلی این خطا، پیکربندی نادرست در تنظیمات URL وردپرس است. به طور معمول، می توانید این گزینه ها را در قسمت تنظیمات » صفحه عمومی مشاهده کنید.

4. فایل htaccess وردپرس را بازنشانی کنید

فایل .htaccess یک فایل ویژه است که توسط سرور وب سایت برای مدیریت تغییر مسیرها و سایر تنظیمات سرور استفاده می شود. وردپرس همچنین از این فایل برای URL های دوستدار سئو و دیگر ریدایرکت ها استفاده می کند.

گاهی اوقات افزونه های وردپرس ممکن است تغییراتی در فایل htaccess وب سایت شما ایجاد کنند که ممکن است باعث ایجاد این خطا شود. همچنین این امکان وجود دارد که غیرفعال کردن یک افزونه آن تغییرات را از فایل htaccess شما حذف نکند.

5. جلوگیری از خطای تغییر مسیرهای زیاد در وردپرس

امیدواریم که مراحل ذکر شده در بالا مشکل تغییر مسیر را در وب سایت شما برطرف کرده باشد. اگر مشکل را برطرف نکردند، ممکن است لازم باشد با شرکت میزبان وردپرس خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که این مشکل به دلیل مشکل سرور نیست. هنگامی که آنها مشکل را در سایت شما برطرف کردند، باید متوجه شوید که چه چیزی باعث این مشکل شده است.

 

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان