🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

صفحه سفید مرگ در وردپرس چیست؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

صفحه سفید مرگ در وردپرس چیست؟

صفحه سفید مرگ در وردپرس چیست؟

قبل از اینکه به راه حل ها بپردازیم، اجازه دهید سعی کنیم بفهمیم این مشکل چیست و چگونه در رایانه رخ می دهد. همانطور که از نامش پیداست، صفحه سفید مرگ باعث می شود صفحه کامپیوتر شما کاملا سفید شود و کامپیوتر شما یخ بزند. برخلاف BSOD، شما حتی کد علت یا خطای ایجاد مشکل را دریافت نخواهید کرد. بنابراین، پیدا کردن دلیل پشت مشکل بسیار دشوار است.

هنگامی که WSOD رخ می دهد، تنها گزینه شما راه اندازی مجدد کامپیوتر به صورت دستی است. می‌توانید این کار را با فشار دادن دکمه راه‌اندازی مجدد در کابینت یا فشار طولانی دکمه پاور اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، انجام دهید. در حالی که این مشکل را به صورت لحظه ای برطرف می کند، اما همچنان باعث از دست رفتن داده ها می شود. راه اندازی مجدد اجباری دستی رایانه همچنین می تواند به اجزای داخلی رایانه شما آسیب برساند. بنابراین، شما باید در اسرع وقت مشکل را حل کنید.

چه چیزی باعث صفحه سفید مرگ می شود؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، پیدا کردن علت WSOD در رایانه ویندوز بسیار دشوار است زیرا کد خطا دریافت نمی کنید. تعدادی از مشکلات رایج وجود دارد که به طور بالقوه می تواند باعث ایجاد WSOD شود و راه حل های ما در اطراف آن قرار داده شده است. WSOD عمدتاً ناشی از مشکلات سخت افزاری است. مشکل سخت افزاری مطمئناً خطاهای غیرقابل حلی را در سیستم عامل شما ایجاد می کند و در نتیجه باعث ایجاد WSOD یا BSOD می شود.

اگر WSOD ناشی از یک مشکل سخت افزاری باشد، برای رفع آن باید سخت افزار آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کنید. بیشتر اوقات، خطا نشان دهنده مشکل در RAM است و یک جفت ماژول RAM جدید ممکن است پاسخگوی شما باشد. از طرف دیگر، خرابی نرم افزاری که باعث ایجاد WSOD می شود، با پیروی از راه حل هایی که در زیر ارائه می دهیم، به راحتی قابل حل است.

نحوه رفع خطای صفحه سفید خالی

روش های زیادی برای رفع مشکل WSOD وجود دارد. اگر مطمئن نیستید که به ویژه چه بخشی از سیستم عامل باعث این مشکل شده است، توصیه می کنیم تمام روش های ارائه شده در اینجا را به صورت متوالی امتحان کنید. ممکن است با راه حل مناسبی برای سیستم خود مواجه شوید و در نهایت مشکل را فوراً برطرف کنید. اگر هیچ یک از راه حل ها برای شما کار نکرد، باید سیستم عامل ویندوز را دوباره نصب کنید.

اما قبل از آن، در اینجا کاری است که باید برای رفع مشکل صفحه سفید مرگ در سیستم عامل ویندوز انجام دهید.

چه عواملی باعث ایجاد صفحه سفید مرگ می شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد صفحه سفید مرگ در رایانه شما می شود. شما باید بفهمید که چه دلایلی می تواند باعث بروز این مشکل در سیستم شما شود تا در هنگام تلاش برای حل این مشکل بسیار واضح باشید.

  • فایل های مخرب
  • خرابی فایل اکسپلورر
  • کارت گرافیک ناسازگار
  • درایور کارت گرافیک قدیمی
  • نرم افزار آنتی ویروس روی کامپیوتر شما
  • برخی از برنامه های پس زمینه
  • لوازم جانبی در اسلات USB
  • به روز رسانی ویندوز با باگ
  • فایل های سیستم خراب یا از دست رفته
  • مشکلات مربوط به نمایه کاربر ویندوز

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان