🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

خطای این سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

خطای این سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است در وردپرس

خطای این سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است در وردپرس

آیا خطای “این سایت حاوی برنامه های مضر است” را در وب سایت خود مشاهده می کنید؟ این معمولا به این معنی است که وب سایت شما هک شده و گوگل آن را ناامن علامت گذاری کرده است. گاهی اوقات حتی وقتی هک را برطرف می کنید، خطا همچنان ظاهر می شود. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه این خطای برنامه های مضر در وردپرس را رفع کنید.

سایت پیش رو حاوی خطای برنامه های مضر است در سایت های وردپرس چیست؟

در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه رفع خطای سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر، سایت پیش رو شامل خطای برنامه های مضر در سایت های وردپرسی صحبت کنیم. شما با گام‌ها روش‌های آسان برای حل مشکل راهنمایی خواهید شد. بیایید بحث را شروع کنیم.

خطای “سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر” در سایت های وردپرس است:

این مشکل رایج است که معمولا زمانی رخ می دهد که سعی می کنید به وب سایت های خاصی در مرورگر خود مانند Google Chrome در رایانه Windows 10/8/7 خود دسترسی پیدا کنید یا از آنها بازدید کنید. این مسئله نشان می‌دهد که احتمالاً به دلایل امنیتی نمی‌توانید به یک سایت دسترسی داشته باشید یا از آن بازدید کنید زیرا مرورگر شما به شما هشدار می‌دهد و به شما می‌گوید که از این سایت بازدید نکنید زیرا عنصر خطرناکی در آن وجود دارد.

اگر شما یا بازدید کنندگانتان دائما با یک پیام هشدار قرمز بزرگ مواجه می‌شوید که می‌گوید «سایت پیش رو حاوی برنامه‌های مضر است» یا «سایت پیش رو حاوی بدافزار است»، زمانی که شما یا بازدید کننده‌تان می‌خواهید از وب‌سایت یا سایت وردپرس خود در مرورگر بازدید کنید، احتمالاً Google ابزار مرور ایمن Google از بازدید تصادفی شما یا بازدید کنندگانتان از سایت‌هایی که ممکن است به رایانه‌های شما یا بازدیدکنندگان شما آسیب برساند، جلوگیری می‌کند.

برخی از متداول سایت پیش رو حاوی خطاهای برنامه های مضر است:

  • سایت پیش رو حاوی بدافزار است
  • سایت فریبنده در پیش است
  • سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است
  • این صفحه در تلاش است تا اسکریپت ها را از منابع احراز هویت نشده بارگیری کند
  • به [نام سایت] ادامه دهید؟

دلایل خطای "سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است":

دلایل احتمالی این خطا می تواند بدافزار نصب شده در وب سایت، سایت وردپرسی که می خواهید به آن مراجعه کنید به آن دسترسی پیدا کنید، پیوندهایی به سایت هایی که توزیع کننده یا آلوده به بدافزار هستند، برخی از CMS های بسیار قدیمی (سیستم های مدیریت محتوا)، افزونه ها یا مضامینی باشد که به خطر افتاده اند یا آماده سازش هستند.

سایت های پیش رو حاوی خطای برنامه های مضر در وب سایت های وردپرس

روش 1: بررسی وضعیت وب سایت، سایت وردپرس خود در مرور ایمن

برای تأیید اینکه سایت شما واقعاً مشکل دارد، می توانید به صورت دستی سایت خود را با ابزار مرور ایمن Google آزمایش کنید.

مرحله1:مرورگرخودرابازکنیدوازصفحه «https://transparencyreport.google.com/safe-browsing/search» یا صفحه «وضعیت سایت مرورگر Google» دیدن کنید.

مرحله 2: آدرس وب سایت خود را در آنجا وارد کنید.

مرحله 3: اگر از Google Search Console استفاده می کنید، هر زمان که یکی از سایت های شما را به لیست Safe Brewing اضافه کنند،  Google نیز برای شما اعلان در کنسول جستجو ارسال می کند.

روش 2: کدهای مخربی را در سایت خود پیدا کنید که باعث ایجاد مشکل شده اند

این مشکل ممکن است به دلیل آلودگی به بدافزار در سایت، سایت وردپرس شما رخ دهد. برای یافتن و حذف کدهای مخرب می توانید از ابزارهای خارجی، افزونه های وردپرس یا هر دو استفاده کنید.

‘Google Search Console’:  ابتدا باید بررسی کنید که آیا کنسول جستجوی Google برای شما اعلانی درباره کدهای مخرب در سایت شما ارسال کرده است یا خیر. معمولاً بینش هایی در مورد مشکل ارائه می دهد. گاهی اوقات، این فقط ممکن است لیستی از URL های آلوده باشد، در حالی که گاهی اوقات گوگل ممکن است کد مخربی را که مشکل ایجاد می کند لیست کند. برای یافتن لیستی از مشکلات احتمالی در کنسول جستجوی گوگل، می توانید به “مشکلات امنیتی” در بخش “امنیت و اقدامات دستی” در کنسول جستجوی گوگل بروید.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان