🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع مشکل نادرست تصویر کوچک فیس بوک

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع مشکل نادرست تصویر کوچک فیس بوک

رفع مشکل نادرست تصویر کوچک فیس بوک در وردپرس

وقتی نوبت به بازاریابی وب سایت وردپرسی شما می رسد، اشتراک گذاری پست ها در فیس بوک می تواند یک روش قدرتمند باشد. با این حال، گاهی اوقات این پلتفرم رسانه اجتماعی می تواند تصاویر شما را به اشتباه نمایش دهد. اگر برای رفع مشکل تصویر کوچک نادرست فیس بوک تلاش کرده اید، احتمالاً متوجه شده اید که چه سردردی می تواند باشد.

خوشبختانه، این مشکل چیزی نیست که با یک عیب یابی کوچک نتوان آن را حل کرد. با استفاده از چند راه حل آزمایش شده و واقعی، می توانید عادت فیس بوک در نمایش تصویر کوچک اشتباه هنگام اشتراک گذاری پست را اصلاح کنید. در این مقاله، ما چند دلیل را پوشش خواهیم داد که چرا ممکن است با مشکل تصویر کوچک نادرست فیس بوک مواجه شوید. سپس، ما شما را از طریق چهار روش مختلف برای حل آن راهنمایی می کنیم.

چرا ممکن است خطای بند انگشتی نادرست فیس بوک را مشاهده کنید؟

داشتن وب سایت خود تنها شروع یک استراتژی بازاریابی قوی است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند به شما در رسیدن به اهداف بی شماری کمک کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند به شما در دستیابی به بازارهای جدید، افزایش ترافیک و رشد کسب و کارتان کمک کنند.

فیس بوک با پیش بینی 307.34 میلیون  کاربر تا سال 2022، مخاطبان بالقوه زیادی را ارائه می دهد. به این ترتیب، احتمالاً چند پست وردپرس را در این پلتفرم به اشتراک گذاشته اید.  با این حال، فیس بوک کامل نیست. ممکن است متوجه شوید که تصویری که با دقت انتخاب کرده اید، تصویری نیست که در پست شما نمایش داده می شود. درست است: شما با خطای ترسناک تصویر کوچک نادرست فیس بوک مواجه شده اید.

نحوه رفع مشکل نادرست تصویر کوچک فیس بوک در وردپرس (4 روش)

 

می توانید چند روش زیر را برای عیب یابی نحوه نمایش عناصر رسانه ای توسط فیس بوک امتحان کنید.

1. از Yoast SEO برای تنظیم تنظیمات اجتماعی خود استفاده کنید

ابتدا، ما از یک افزونه محبوب برای تصحیح تصویر کوچک شما استفاده خواهیم کرد: Yoast   SEO یک تب اختصاصی رسانه های اجتماعی راه ساده ای برای رفع این خطا ارائه می دهد. همچنین می توانید از آن برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو SEO خود استفاده کنید.

2. از AIOSEO برای کالیبره کردن SEO خود استفاده کنید

اگر Yoast SEO مشکل را حل نکرده است (یا یک افزونه SEO متفاوت را ترجیح می دهید)، می توانید AIOSEO را نیز امتحان کنید . این یک پلت فرم قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند خطای تصویر کوچک نادرست را برطرف کرده و به بالای نتایج جستجو صعود کنید .

3. از ابزار اشکال زدایی فیس بوک استفاده کنید

بیایید به آن تگ های OG که قبلا ذکر کردیم برگردیم. آنها بخشی از یک مشکل فیس بوک محور هستند، بنابراین ما باید خود پلتفرم را بررسی کنیم و کش را پاک کنیم. خوشبختانه، دیباگر فیس بوک این کار را آسان می کند.

قبل از شروع، یک ثانیه وقت بگذارید تا مطمئن شوید که کش وردپرس شما پاک شده است. اگر به کمک نیاز دارید، مرحله یک مقاله ما را در مورد رفع خطای بازخوانی صفحه ورود به سیستم وردپرس بررسی کنید.

4. تصویر کوچک فیس بوک خود را به صورت دستی آپلود کنید

ما کارها را با یک روش رفع سریع جمع بندی می کنیم. بیایید در مورد این موضوع واضح بگوییم: این مشکل اساسی را حل نمی کند. اگر بخواهید یک پست را تعمیر کنید، کار انجام می شود. با این وجود، اگر وقف تبلیغ وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی هستید، ما به شدت توصیه می کنیم که به عقب برگردید و روش های دیگر را امتحان کنید.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان