🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

نحوه رفع مشکل خروج مداوم وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

نحوه رفع مشکل خروج مداوم وردپرس

نحوه رفع مشکل خروج مداوم وردپرس

اگر می خواهید روی وب سایت خود کار کنید اما وردپرس مدام شما را از سیستم خارج می کند، احتمالاً احساس ناامیدی خواهید کرد. این نه تنها آزاردهنده است که مجبور شوید هر چند دقیقه یک بار اعتبارنامه خود را دوباره وارد کنید، بلکه می تواند زمان بر باشد و جریان کار شما را مختل کند.

این مشکل اغلب نتیجه یک مشکل با کوکی‌هایی است که وردپرس استفاده می‌کند تا مطمئن شود شما مجاز به دسترسی به پشتیبان سایت خود هستید. خوشبختانه، این بدان معنی است که راه حل معمولاً نسبتاً ساده است.  در این آموزش، من شما را از طریق رفع مشکل خروج مداوم وردپرس (که به عنوان خطای زمان پایان جلسه وردپرس نیز شناخته می‌شود) راهنمایی می‌کنم.

چرا وردپرس مدام از سیستم خارج می شود؟

زمانی که می خواهید به داشبورد وب سایت خود دسترسی پیدا کنید، وردپرس از شما می خواهد که نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. این سیستم از دسترسی کاربران ناشناس به وب سایت شما و سرقت احتمالی داده های شما جلوگیری می کند .

با این حال، هنگام کار بر روی وب سایت خود، احتمالاً می خواهید داشبورد سرپرست خود را باز نگه دارید. اگر وردپرس مدام شما را از سیستم خارج می‌کند، ورود مداوم برای دسترسی به محتوای شما می‌تواند ناامیدکننده باشد. دلایل مختلفی وجود دارد که وردپرس ممکن است شما را از سیستم خارج کند، مانند:

  • کوکی هایی با اطلاعات قدیمی
  • فایل های ذخیره شده با داده های قدیمی
  • آدرس سایت وردپرس که به درستی پیکربندی نشده است
  • پلاگین ها یا فایل های تم معیوب

رفع مشکل وردپرس همچنان از سیستم خارج می شود (8 روش)

راه‌های متعددی برای رفع مشکل «وردپرس از سیستم خارج می‌شود» وجود دارد. ما با پرداختن به ساده ترین آنها شروع می کنیم و به روش های پیچیده تر می رسیم.

1. کوکی های مرورگر خود را پاک کنید

می توانید با پاک کردن تمام کوکی های موجود مرتبط با وردپرس از مرورگر خود شروع کنید. کوکی ها اطلاعات جلسات قبلی مرورگر مانند جزئیات ورود و اطلاعات شخصی را ذخیره می کنند. با این حال، اگر آنها روی داده های قدیمی نگه داشته شوند، می توانند خطای خروج از سیستم را ایجاد کنند.

2. کش مرورگر خود را پاک کنید

اگر مشکل خروج از سیستم همچنان ادامه داشت، زمان آن رسیده است که حافظه پنهان خود را بررسی کنید. کش یک نسخه ذخیره شده از یک وب سایت است. مرورگر شما از این روش برای ذخیره اطلاعات استفاده می کند تا  در بازدید بعدی از سایت، صفحات سریعتر بارگیری شوند .

3. تنظیمات مرورگر خود را بررسی کنید

مشکل خروج از سیستم نیز می تواند از تنظیمات مرورگر شما باشد. به عنوان مثال، اگر مرورگر شما مجبور به انقضای کوکی ها شود، اطلاعات ورود شما را فراموش می کند. بنابراین، از شما می خواهد که به طور مداوم مجدداً وارد شوید.

4. کش سایت وردپرس خود را پاک کنید

اگر از یک افزونه کش وردپرس استفاده می کنید ، این افزونه ممکن است مقصر باشد. به عنوان مثال، ممکن است یک نسخه قدیمی از سایت شما ذخیره شود و مشکل «وردپرس از سیستم خارج می‌شود» را ایجاد کند.

5. آدرس سایت وردپرس خود را دوباره بررسی کنید

در تنظیمات سایت وردپرس خود (در بخش عمومی)، می‌توانید URL سایت را روی http://www.yourdomain.com  یا  http://yourdomain.com تنظیم کنید. برخی از افراد ترجیح می دهند قبل از نام دامنه خود www نداشته باشند به دلایل نام تجاری یا ساده تر کردن URL های خود برای تایپ.

6. افزونه های وردپرس را غیرفعال و دوباره فعال کنید

هنوز برای رفع مشکل «وردپرس از سیستم خارج می‌شود» شانسی ندارید؟ نگران نباشید، چند چیز دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید. مرحله بعدی عیب یابی بررسی تداخل افزونه است.

7. تضاد موضوع را بررسی کنید

احتمال بعدی یک موضوع با کدگذاری ضعیف است. وردپرس دارای بسیاری از تم های با کیفیت بالا  در دسترس است.

8. با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید

تا به حال، احتمالاً متوجه شده اید که چه چیزی باعث مشکل خروج وردپرس شما شده است. با این حال، در صورت غیرمحتملی که هنوز اتفاق می افتد، ممکن است لازم باشد برای کمک با ارائه دهنده میزبانی وب خود تماس بگیرید. ممکن است مشکل از پیکربندی نادرست دامنه یا سرور باشد.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان