🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

تاریخچه فیس بوک (Facebook)، کوتاه و مختصر

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

تاریخچه فیس بوک (Facebook)، کوتاه و مختصر

وبلاگ ایران اسکریپت، فیس بوک یکی از بزرگترین و محبوبترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست. این شبکه اجتماعی توسط مارک زوکربرگ در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد و به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می‌شود. فیس بوک به عنوان یک پلتفرم ارتباطی تعاملی برای افراد، شرکت‌ها، سازمان‌ها و جوامع مختلف عمل می‌کند.

تاریخچه فیس بوک

تاریخچه فیس بوک آغاز خود را از دانشگاه هاروارد در ایالات متحده آغاز می‌کند. در سال ۲۰۰۳، مارک زوکربرگ همراه با دستیاران خود، داوید مارکوس و ادواردو ساوارین، یک وبسایت به نام “Facemash” را راه‌اندازی کردند. این وبسایت به کاربران امکان می‌داد تا تصاویر دانشجویان را با یکدیگر مقایسه کنند و آن‌ها را بر اساس جذابیت آن‌ها رتبه‌بندی کنند. این وبسایت به سرعت مورد توجه قرار گرفت و باعث افزایش ترافیک وبسایت هاروارد شد. این پروژه باعث توجه دانشگاه هاروارد و مشکلات حقوقی برای زوکربرگ شد، اما همچنین باعث شد تا او شهرت خود را در دنیای دانشگاهی بیافزاید.

در تابستان سال ۲۰۰۴، زوکربرگ همراه با دوستان خود، داوید مارکوس و داستان دریوس، تصمیم گرفتند تا یک شبکه اجتماعی جدید را برای دانشگاه‌ها راه‌اندازی کنند. این شبکه با نام “Thefacebook” راه‌اندازی شد و به طور انحصاری برای دانشجویان هاروارد در دسترس بود. این وبسایت به سرعت محبوبیت جمع‌کننده شد و در مدت زمان کوتاهی بیش از نیمی از دانشجویان هاروارد به آن ملحق شدند.

از آنجا که توسعه فیس بوک به سرعت در حال گسترش بود، تیم فیس بوک تصمیم گرفت که از دانشگاه به خارج بروند و به سمت دیگر دانشگاه‌ها گسترش یابند. در سال ۲۰۰۵، دانشجویان دانشگاه‌های استنفورد، کلمبیا و ییل نیز به شبکه ملحق شدند. در همین زمان، تیم فیس بوک تصمیم گرفت که نام شبکه را به سادگی به “فیس بوک” تغییر دهد.

با افزایش تعداد کاربران، فیس بوک به سرعت به یک شبکه جامع تبدیل شد که افراد می‌توانستند با دوستان و خانواده‌های خود ارتباط برقرار کنند، عکس‌ها و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند و از طریق صفحات و گروه‌های مختلف با علاقه‌مندان به موضوعات مشترک ارتباط برقرار کنند.

فیس بوک به طور مداوم ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. امروزه فیس بوک، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی در دسترس برای کسب‌وکارها و برند‌هاست. همچنین، فیس بوک به عنوان یک منبع اخبار نیز شناخته می‌شود و اخبار و محتواهای مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

در نهایت

در نهایت، فیس بوک بیش از ۲٫۸ میلیارد کاربر فعال دارد و به طور مداوم در حال رشد است. این شبکه اجتماعی به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند در دنیای مدرن شناخته می‌شود و تأثیر بزرگی در ارتباطات بین افراد و جوامع مختلف دارد.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان