🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

داشبورد مدیریت وردپرس خود را قفل کرده اید؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

داشبورد مدیریت وردپرس خود را قفل کرده اید؟

داشبورد مدیریت وردپرس خود را قفل کرده اید؟

قفل شدن از داشبورد مدیریت وردپرس شما می تواند باعث ایجاد هراس شود. تعداد کمی از مشکلات وردپرس ناامید کننده تر از این است که متوجه شوید نمی توانید به مدیر وردپرس   دامنه دیجیتالی محبوب شما وارد شوید. این بسیار شبیه احساسی است که وقتی بعد از یک روز طولانی به خانه می ‌رسید و متوجه می ‌شوید کلیدهایتان را گم کرده‌اید، به شما دست می‌دهد. شما وحشت می کنید، سپس ناامید می شوید و در نهایت شروع به جستجوی راه حل می کنید.

یک نسخه پشتیبان را بازیابی کنید یا یک نسخه پشتیبان ایجاد کنید

اول چیزهای مهم. بسته به نوع سایت وردپرسی که در حال اجرا هستید، ممکن است به سادگی یک نسخه پشتیبان از سایت وردپرس خود را بازیابی کنید تا مشکل ورود به سیستم خود را برطرف کنید و پشتیبان گیری کنید و سریع کار کنید. به خصوص اگر دقیقاً بدانید که مشکل شما از چه زمانی شروع شده است.

در Kinsta، روزانه پشتیبان ‌گیری خودکار گرفته می‌شود و می ‌توانید سایت وردپرس خود را با یک کلیک بازیابی کنید. اگر پشتیبان‌گیری خودکار روزانه را با استفاده از افزونه پشتیبان‌گیری وردپرس تنظیم کرده باشید، همین‌طور است.

چرا از داشبورد مدیریت وردپرس قفل شده اید؟

احتمالاً به این فکر می کنید که “چرا وردپرس به من اجازه ورود به سیستم را نمی دهد؟” دلایل احتمالی متعددی وجود دارد که چرا ممکن است این اتفاق بیفتد. ممکن است اخیراً تغییری در کد وردپرس خود ایجاد کرده باشید، ممکن است افزونه یا قالب جدیدی اضافه کرده باشید، یا ممکن است به تازگی از خواب بیدار شده باشید و با این خطا مواجه شده باشید. اگر اخیراً تغییری ایجاد کرده‌اید که منجر به این خطا شده است، باید ایده خوبی داشته باشید که برای اصلاح این مشکل از کجا شروع کنید.

در هر صورت، این راهنما شما را از طریق راه حل های مختلفی راهنمایی می کند که به شما در رفع این مشکل کمک می کند. راه حل ها بر اساس خطایی که دریافت می کنید گروه بندی می شوند، بنابراین ممکن است مجبور نباشید همه آن را بخوانید. وقتی «این غیرفعال شده است» را می‌بینید: ورود به سیستم یا افزونه امنیتی را غیرفعال کنید.

وقتی رمز عبور کار نمی کند (و بازیابی رمز عبور انجام نمی شود):  رمز عبور خود را با استفاده از phpMyAdmin بازنشانی کنید. هنگامی که امتیازات سرپرست را از دست دادید: 

  • یک کاربر جدید ایجاد کنید و امتیازات سرپرست را اختصاص دهید.
  • وقتی به دلیل تلاش های زیاد برای ورود به سیستم قفل شده اید: افزونه امنیتی را غیرفعال کنید.
  • وقتی صفحه سفید مرگ را می بینید: عیب یابی علل رایج صفحه سفید مرگ.
  • وقتی “خطا در ایجاد اتصال پایگاه داده” را می بینید : مشکلات اتصال پایگاه داده را برطرف کنید.
  • وقتی “خطای تجزیه: خطای نحو” را می بینید: تغییرات اخیر کد را بررسی کنید.

وقتی URL ورود سفارشی خود را فراموش کردید

یک روش رایج امنیتی وردپرس این است که URL ورود به سیستم پیش فرض مدیریت  (domain.com/wp-admin)  را به چیزی سفارشی تغییر دهید. این می تواند به جلوگیری از هکرها و ربات ها کمک کند که دائماً URL ورود به سیستم شما را در تلاش برای دسترسی به چکش چکش کنند.

با این حال، اگر به دلیل فراموش کردن URL ورود به سیستم، نمی توانید وارد ادمین وردپرس شوید، احتمالاً هنگام تلاش برای دسترسی به سایت خود پیامی مانند “این غیرفعال شده است” را مشاهده خواهید کرد. شاید شما آن را به عنوان یک نشانک داشته اید که حذف شده است یا فقط در تاریخچه وردپرس شما بوده و کش شما پاک شده است.

وقتی رمز عبور شما کار نمی کند (و بازیابی رمز عبور ناموفق است)

معمولاً اگر سعی می‌کنید وارد داشبورد خود شوید و پیام «گذرواژه اشتباه» دریافت می‌کنید، راه ‌حل آسان این است که رمز عبور وردپرس خود را با کلیک کردن روی پیوند «رمز عبور خود را گم کرده‌اید» تغییر دهید.

با این حال، در برخی موارد، ممکن است این کار را انجام دهید اما هیچ ایمیلی برای بازنشانی رمز عبور دریافت نکنید، احتمالاً به این دلیل که سایت شما با ایمیل مشکل دارد. اگر این مشکل شماست، می توانید با بازنشانی رمز عبور خود مستقیماً در پایگاه داده آن را حل کنید.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان