🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع خطا آیا مطمئن هستید که می خواهید این کار را انجام دهید

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع خطا آیا مطمئن هستید که می خواهید این کار را انجام دهید

رفع خطا آیا مطمئن هستید که می خواهید این کار را انجام دهید

هر چند وقت یک بار، ممکن است با خطای وردپرس مانند خطای برقراری اتصال پایگاه داده یا خطای اتمام حافظه مواجه شوید . این خطاها تا حدودی مفید هستند زیرا دقیقاً به شما می گویند مشکل چیست. از طرف دیگر، خطاهای غیر مفیدی مانند “آیا مطمئن هستید که می خواهید این کار را انجام دهید” وجود دارد.

عوامل زیادی وجود دارد که می تواند منجر به این خطا شود. به همین دلیل است که وردپرس قادر به ارائه هیچ اطلاعاتی نیست تا شما را در مسیر درست برای رفع آن راهنمایی کند.

در این مقاله نحوه بررسی و رفع خطای “آیا مطمئن هستید که می خواهید این کار را انجام دهید” در وردپرس را به شما نشان می دهیم.

چه چیزی باعث خطا: "آیا مطمئن هستید که می خواهید این کار را انجام دهید؟" می شود؟

‘آیا مطمئنید که می خواهید این کار را انجام دهید؟’ خطا معمولاً زمانی ظاهر می شود که تأیید غیرمنتظره انجام نشود و محتمل ترین کاندیدهای ایجاد این خطا افزونه ها و تم هایی هستند که از این ویژگی به درستی استفاده نمی کنند.

Nonces کلیدهای منحصر به فردی هستند که یک لایه امنیتی برای محافظت از URL ها، فرم ها و تماس های ajax در برابر سوء استفاده اضافه می کنند. آنها اطمینان می دهند که یک اسکریپت از وب سایت شما نشات می گیرد و نه یک منبع خارجی مانند یک هکر که سعی می کند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند.

خطا چگونه "آیا مطمئن هستید که می خواهید این کار را انجام دهید؟"

معمولاً این خطا به دلیل یک افزونه یا قالبی است که در سایت شما نصب شده است. برای بررسی اینکه کدام افزونه یا تم باعث ایجاد مشکل شده است، باید همه افزونه‌های خود را غیرفعال کنید .

بررسی پلاگین ها

ابتدا باید همه افزونه های وردپرس را غیرفعال کنید و مطمئن شوید که وردپرس قادر به یافتن هیچ افزونه نصب شده نیست. به سادگی با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP به حساب میزبانی وردپرس خود متصل شوید .

بررسی مضامین

اگر افزونه‌ها باعث این مشکل نمی‌شوند، ممکن است موضوع شما باشد که باعث خطای «آیا مطمئن هستید که می‌خواهید این کار را انجام دهید» ایجاد می‌کند. می‌توانید با تکرار همان روشی که برای افزونه‌ها انجام دادید، موضوعی که باعث این مشکل شده است را بررسی کنید. ابتدا باید با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP به وب سایت خود متصل شوید و تم فعال فعلی خود را به عنوان پشتیبان در رایانه خود دانلود کنید.

نمی توان منبع خطا را پیدا کرد

اطمینان حاصل کنید که پس از غیرفعال کردن و فعال سازی مجدد افزونه ها و تم های خود، این خطا را به طور کامل آزمایش کرده اید. اگر متوجه شدید که هیچ افزونه یا موضوعی در سایت شما باعث ایجاد خطا نمی شود، چند مرحله اضافی وجود دارد که می توانید انجام دهید.

این مراحل اساساً همه فایل‌های اصلی وردپرس را با نسخه‌های تازه دانلود شده از منبع جایگزین می‌کند.

نکات اساسی برای رفع مشکلات وردپرس

ما درک می کنیم که رفع چنین مشکلاتی می تواند گاهی اوقات خسته کننده باشد. به همین دلیل است که ما یک راهنمای عیب یابی مفید وردپرس آماده کرده ایم که به شما نشان می دهد چگونه مشکلات وردپرس را مانند یک حرفه ای بررسی و رفع کنید. وردپرس توسط میلیون ها نفر استفاده می شود. مهم نیست که با چه مشکلی روبرو می شوید، به احتمال زیاد هزاران نفر دیگر قبل از شما با آن مواجه شده اند و آن را برطرف کرده اند. به سادگی با وارد کردن خطا در جستجوی گوگل می توانید راه حلی پیدا کنید.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان