🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

ارتباط  ماهواره ای با پردازنده های کوالکام

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

ارتباط  ماهواره ای با پردازنده های کوالکام

به گزارش ایران اسکریپت، برای اولین بار سیستم ارتباط ماهواره ‌ای توسط آیفون ۱۴ و شرکت اپل به کاربران داده شد. کوالکام قصد دارد این قابلیت را به پرچمداران اندرویدی نیز بیفزاید.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ویبو به نام دیجیتال چت استیشن گزارش کرد کوالکام در حال ساخت نسخه جدید از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که می ‌تواند از ارتباط ماهواره ‌ای در گوشی‌ های اندرویدی پشتیبانی کند.

ادامه گزارش

به گفته این منبع آگاه نسخه سفارشی کوالکام برای گوشی ‌های گلکسی خواهد بود که احتمالاً به صورت انحصاری در گلکسی اس ۲۴ استفاده شده است.

از مدت‌ ها پیش تاکنون در گزارش های منتشر شده اعلام شد گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ به قابلیت ارتباط ماهواره ‌ای مجهز است و این شرکت توانست پرچمدار خود را به این فناوری مجهز کند.

کوالکام اوایل امسال از پردازنده ‌های تازه ای به نام Snapdragon satellite رونمایی کرده بود که می ‌توانست سیستم پیام رسانی ماهواره‌ ها را به گوشی‌ های هوشمند بیفزاید.

کارکرد این فناوری مثل سیستم استفاده شده در گوشی‌ های آیفون بوده است. البته ذکر این نکته مهم است که وجود ارتباط ماهواره ‌ای در گوشی‌ های هوشمند به معنی وجود اینترنت ماهواره ‌ای نیست.

با ایران اسکریپت همیشه بروز باشید

اخبار و مقالات ما را از دست ندهید

دوره های ویژه آکادمی ایران اسکریپت

شما می توانید با زدن بر روی لینک دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان