🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

خطای سایت پیش رو حاوی برنامه‌های مضر است چیست؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

خطای سایت پیش رو حاوی برنامه‌های مضر است چیست؟

خطای سایت پیش رو حاوی برنامه‌های مضر است چیست؟

این سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است، صفحه نمایش صورتی رنگ پیام هشدار است که توسط گوگل به محض باز کردن یک سایت وردپرس هک شده که برای مهمانان ناامن شناخته شده است، اثبات شده است. در صورتی که وب سایت شما یک برنامه نرم افزاری مخرب را در پس زمینه دانلود کند، این خطا ممکن است ایجاد شود. این روشی برای هشدار دادن به مشتری است که این سایت به بدافزار آلوده شده است و ممکن است با روش‌های مختلف منجر به کمبود اطلاعات پولی در کوکی‌های مرورگر شما شود.

صفحه نمایش صورتی با پیغام خطای “سایتی که به آن دسترسی دارید حاوی برنامه های مخرب است” یا “سایت گمراه کننده پیش رو” یک تخصص ناخوشایند است.

رفع هشدار این سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است

آیا هر زمان که در کروم یا فایرفاکس باز می کنید، خطای «سایت پیش رو شامل برنامه ها است» را در وردپرس می بینید. که توسط جریان کد مخرب در سایت شما ایجاد می شود. یعنی سایت وردپرس شما هک شده است. در این مجموعه، ما قصد داریم راه هایی را برای تعمیر خطای «این سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است» در وردپرس و اقدامات پیشگیرانه ای که ممکن است برای ایمن سازی سایت خود انجام دهید، به شما معرفی کنیم.

زمانی که وب سایت حاوی محتوای مضر یا کد مخرب را باز می کنیم، گوگل کروم این نوع خطا را آشکار می کند. اگر مهمانان این خطا را به محض اینکه سعی کردند به سایت وردپرس شما بروند، مشاهده کردند، احتمالاً به این معنی است که شخصی سایت شما را هک کرده یا در هر مورد دیگری بدافزار را به سایت شما تزریق کرده است.

علل: سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است

همانطور که قبلاً گفته شد در صورت کشف بدافزار در وب سایت، از Google خواسته می شود تا پلت فرم شما را به عنوان جعلی و بدون شک مضر معرفی کند. در این بخش، ما قصد داریم در مورد علل بالقوه مختلف برای هشدار “این سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است” در وب سایت وردپرس شما صحبت کنیم.

موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو مانند گوگل رضایت و امنیت مشتریان خود را در اولویت قرار می دهند. پس از آن، اگر موضوعی همراه با سایت شما وجود داشته باشد که مشتریان آنها را در معرض خطر قرار دهد، آنها ممکن است پیام های هشدار دهنده را نشان دهند و مانع از دسترسی آنها به “سایت ناامن” شما شوند.

  • آنها ممکن است موضوعی برای مشاهده محتوای محتوای نامناسب و تبلیغات باشند.
  • آنها احتمالاً می توانند به وب سایت های مخرب هدایت شوند که آنها را فریب می دهد تا بدافزار را در سیستم های رایانه ای خود بارگیری کنند.
  • هکرها همچنین ممکن است آنها را به وب‌سایت‌های فیشینگ و بدافزار هدایت کنند تا دانش خصوصی آنها را سرقت کنند.

هشدار در کروم: سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است

گوگل به امنیت آنلاین مصرف کننده توجه زیادی می کند، و این ایده فراگیر مرورگر کروم است . آنها گاهی اوقات به حریم خصوصی شما حمله می کنند، با این حال وب سایت های فیشینگ و بدافزار فوراً شناسایی می شوند. بنابراین، حتی با وجود نداشتن امنیت خالص آنتی ویروس شخص ثالث، احتمالاً در کنار روشی که در آن وجود دارد، با تعدادی هشدار ایمنی مواجه خواهید شد.

به ویژه، اگر با عناصر تیره وب حرکت کنید یا روی پنجره های بازشو یا تبلیغات کلیک کنید. آنها با صفحه نمایش هشدار صورتی مشخص می شوند که به شما اطلاع می دهد که هایپرلینکی که می خواهید از آن پیروی کنید:

  • بدافزار یک عفونت در وب سایت.
  • هایپرلینک به وب سایت های هک شده
  • مدل قدیمی وردپرس
  • پلاگین ها یا تم هایی که دارای کد مخرب هستند
  • هرزنامه در بازخورد شما که به منابع مشکوک پیوند داده می شود ممکن است باعث هشدار شود.

در مورد اخطار «سایت پیش از گمراه‌ کننده»، اغلب این وب‌ سایت‌های خائنانه هستند که تلاش می‌کنند دانش خصوصی شما، به ‌ویژه رمزهای عبور را بدزدند. تغییرات ملایم تر شامل ده ها پاپ آپ تبلیغاتی است.

حذف هشدارهای سایت ناامن در مرورگر

  • کروم را باز کنید.
  • روی منوی 3 نقطه در سمت راست کلیک کنید و تنظیمات را باز کنید
  • به پایین اسکرول کنید و قسمت Superior را افزایش دهید.
  • به حریم خصوصی و ایمنی بروید.
  • Shield شما و دستگاهتان را از وب سایت های مضر غیرفعال کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان