🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع خطای 403 Forbidden در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع خطای 403 Forbidden در وردپرس

رفع خطای 403 Forbidden در وردپرس

آیا با خطای 403 Forbidden در سایت وردپرس خود سر و کار دارید؟ این یکی از وحشتناک ترین خطاهایی است که یک مبتدی وردپرس می تواند با آن مواجه شود. در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه به راحتی خطای ممنوعه 403 در وردپرس را رفع کنید.

رفع خطای 403 Forbidden در وردپرس

خطای 403 Forbidden – Access Denied در وردپرس چیست؟ وردپرس زمانی که خطایی در وب سایت شما رخ می دهد، کدها و پیام ها را نشان می دهد. لیست رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها را ببینید.

کد خطای ممنوعه 403 زمانی نشان داده می شود که مجوزهای سرور شما اجازه دسترسی به صفحه خاصی را نمی دهد .به همین دلیل است که خطا معمولاً با متن همراه است:

403 ممنوع – شما اجازه دسترسی به ‘/’ در این سرور را ندارید.

علاوه بر این، هنگام تلاش برای استفاده از ErrorDocument برای رسیدگی به درخواست، با خطای 403 Forbidden مواجه شد.

چه چیزی باعث خطای ممنوعه 403 در وردپرس می شود؟

شایع ترین دلیل خطای 403 Forbidden در وردپرس به دلیل پیکربندی ضعیف پلاگین های امنیتی است. بسیاری از افزونه‌های امنیتی وردپرس می‌توانند یک آدرس  IPیا طیف وسیعی از آدرس‌های IP را در صورتی که آنها را مخرب بدانند مسدود کنند. به همین دلیل است که ما از Sucuri برای بهبود امنیت تمام سایت های وردپرس خود استفاده می کنیم. یکی دیگر از دلایل احتمالی می تواند یک فایل htaccess. خراب یا مجوزهای فایل نادرست در سرور شما باشد.

 شرکت میزبان وردپرس شما گاهی اوقات می تواند تغییری در کنترل سرور خود ایجاد کند. این ممکن است به خطای 403 Forbidden در سایت شما تبدیل شود.

رفع خطای 403 Forbidden در وردپرس

قبل از انجام هر کاری، توصیه می کنیم یک نسخه پشتیبان کامل از وردپرس از وب سایت خود ایجاد کنید. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد یک نسخه پشتیبان وردپرس به صورت دستی است.

اگر قبلاً از یک افزونه پشتیبان گیری خودکار وردپرس استفاده می کردید، قبل از حرکت به جلو مطمئن شوید که به آخرین نسخه پشتیبان دسترسی دارید.

1. رفع خطای 403 Forbidden ناشی از افزونه وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمام افزونه های وردپرس را به طور موقت غیرفعال کنید. این شامل هر پلاگین امنیتی است که ممکن است در سایت خود نصب کرده باشید. اگر با این کار مشکل شما حل شد، به این معنی است که یکی از افزونه های وب سایت شما باعث این خطا شده است.

شما می توانید با فعال کردن همه پلاگین ها در یک لحظه تا زمانی که بتوانید خطای ممنوعه 403 را تکرار کنید، متوجه شوید که کدام افزونه باعث خطا شده است.

2. رفع خطای 403 Forbidden ناشی از خراب شدن فایل htaccess

اغلب خطای 403 به دلیل یک فایل .htaccess خراب در سایت وردپرس شما ایجاد می شود. تعمیر این فایل بسیار آسان است. ابتدا باید با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP یا مدیر فایل در سی پنل به وب سایت خود متصل شوید. سپس، فایل htaccess. را در پوشه اصلی سایت وردپرس خود پیدا کنید. اگر نمی توانید فایل htaccess. را در پوشه وردپرس خود پیدا کنید، این راهنما را ببینید .

شما باید فایل htaccess. را در رایانه خود دانلود کنید تا یک نسخه پشتیبان تازه از آن داشته باشید. پس از آن، باید فایل را از سرور خود حذف کنید.

3. رفع خطای 403 Forbidden ناشی از مجوزهای فایل در وردپرس

تمام فایل های ذخیره شده در وب سایت شما دارای مجوزهای فایل هستند. این مجوزهای فایل کنترل می کنند که چه کسی می تواند به فایل ها و پوشه های وب سایت شما دسترسی داشته باشد. مجوزهای فایل نادرست می تواند باعث خطای 403 forbidden شود. این باعث می شود وب سرور شما فکر کند که شما مجوز دسترسی به آن فایل ها را ندارید.

اگر دو راه حل بالا خطای 403 forbidden را در سایت شما حل نکرد، مجوزهای فایل نادرست می تواند محتمل ترین علت باشد.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان