🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

جهان سه بعدی روی استاندارد های پیشرفته تری حرکت خواهد کرد

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

جهان سه بعدی روی استاندارد های پیشرفته تری حرکت خواهد کرد

به گزارش ایران اسکریپت، استاندارد های باز ابزار ها و اطلاعات ‌های سه بعدی با همکاری شرکت‌ های اپل، انویدیا، پیکسار، ادوبی و اتودسک پیشرفته تر می شود. این کمپانی ها در بیانیه خود این اتحادیه را معرفی کرده و گزارش کردند استاندارد سازی توسعه و تکامل این فناوری در آینده بر دوش پیکسار خواهد بود.

گزارش پیکسار

بر اساس گزارش پیکسار USD اولین نرم ‌افزار منبع باز خواهد بود که می ‌تواند صحنه ‌های سه بعدی و مقیاس پذیر را به خوبی به کاربر بدهد. تکنولوژی گفته شده از تمامی اطلاعات، منابع و انیمیشن ‌های مختلف پشتیبانی کرده و همچنین می تواند برای افرادی که تولید محتوای متاورس انجام می‌دهند بسیار مفید باشد.

تکنولوژی USD

تکنولوژی USD موجب میشود تا برنامه هایی چون Maya و 3Ds Max و Substance 3D Designer از یکدیگر پشتیبانی کرده و بتوانند محتوای سه بعدی تولید کنند. همچنین این فناوری از ابزار های مورد نیاز برای ساخت جهان‌ های مجازی همانند دوربین ‌ها، نور، هندسه و مواد پشتیبانی خواهد کرد.

اپل به اتحادیه می پیوندد

هنگامی که گزارش مربوط به این همکاری منتشر شد اپل در حال عرضه هدست ویژن پرو به بازار بوده است. سپس اپل نیز تصمیم گرفت تا به جمع این اتحادیه بپیوندد.

مایک راکل معاون اپل در بخش تولید محصولات ویژن گفت که این اتحادیه در ارائه نسل بعدی تجربیات مربوط به واقعیت افزوده موثر خواهد بود. همچنین می ‌تواند در زمینه خلق آثار هنری و یا ساخت محتوا و تولید برنامه ‌های محاسباتی پیچیده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

با ایران اسکریپت همیشه بروز باشید

اخبار و مقالات ما را از دست ندهید

دوره های ویژه آکادمی ایران اسکریپت

شما می توانید با زدن بر روی لینک دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان