🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

سیستم درآمد زایی توییتر فعال شد

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

سیستم درآمد زایی توییتر فعال شد

به گزارش ایران اسکریپت، ایلان ماسک به تازگی سیستم پرداختی جدیدی را به توییتر اضافه کرده که به کاربران این اجازه را میدهد تا از این طریق کسب درآمد کنند.

ادامه گزارش

البته فقط کاربرانی می ‌توانند این پول را دریافت کنند که دارای شرایط آن باشند، یعنی باید در سه ماه گذشته ۱۵ میلیون ایمپرشن داشته باشند و حداقل ۵۰ دلار بپردازند.

البته هنوز مشخص نیست که میزان پرداخت‌ ها دقیقا بر چه اساسی خواهد بود. با این حال، ماسک گفته است که پرداخت ‌ها صرفا بر طبق ایمپرشن نخواهد بود، بلکه بر طبق تعداد تبلیغاتی خواهد بود که به سایر کاربران وریفای ‌شده نمایش داده می ‌شود.

واشنگتن پست عنوان کرد که ماسک ابتدا به اینفلوئنسر های راست‌ گرا این پرداخت ‌ها را انجام داده است. سایر کاربران X نیز به نظر می رسد از تقسیم درآمد تبلیغاتی X (توییتر) راضی هستند.

البته ماسک به تازگی شرایط کسب درآمد را کمتر کرده و حالا آن گروه از کاربران X Premium که ۵ میلیون ایمپرشن در سه ماه گذشته و حداقل ۵۰۰ فالوور داشته باشند با پرداخت حداقل ۱۰ دلار می ‌توانند در این برنامه کسب سود کنند.

با ایران اسکریپت همیشه بروز باشید

اخبار و مقالات ما را از دست ندهید

دوره های ویژه آکادمی ایران اسکریپت

شما می توانید با زدن بر روی لینک دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان