🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

معرفی مشهور ترین هکر های جهان

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

معرفی مشهور ترین هکر های جهان

پایگاه دانش ایران اسکریپت، هکرها افرادی هستند که مهارت های فنی بالا و دانش عمیقی در زمینه کامپیوتر و امنیت اطلاعات دارند. آنها معمولاً برای استفاده شخصی یا به منظور آزمایش امنیتی در شبکه ها و سیستم های کامپیوتری فعالیت می کنند. در طول تاریخ، برخی از هکرها به عنوان شخصیت های برجسته در دنیای دیجیتال شناخته شده اند. در این مقاله، ما به بررسی مشهورترین هکرهای جهان می پردازیم.

Kevin Mitnick

کوین میتنیک یکی از مشهورترین و با استعدادترین هکرهای جهان است. او در دهه 1990 به خاطر نفوذ به بیش از 40 شبکه کامپیوتری بزرگ، از جمله شرکت های فناوری اطلاعات، دستگاه های نظامی و صنایع، شناخته شد. او بعدها به طور قانونی به امنیت اطلاعات پرداخت و یک مشاور امنیتی و مؤلف معروف شد.

Adrian Lamo

آدریان لامو به عنوان هکری معروف شناخته می شود که به دلیل نفوذ به سیستم های مختلف، از جمله شبکه های کنگره آمریکا و صفحه اصلی یاهو، شناخته شد. او معمولاً به عنوان “هکر خونین” شناخته می شود و به خاطر آزمایش امنیت اطلاعات مشهور است.

Gary McKinnon

گری مک کینون، هکر بریتانیایی است که به دلیل نفوذ به سیستم های ناسا و وزارت دفاع آمریکا، جنجالی شده است. او مدعی بود که در جستجوی اثباتی برای وجود UFO و تکنولوژیهای مخفی بوده است. او در نهایت به دستگاه قضایی واگذار شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

Kevin Poulsen

کوین پولسن یکی از هکرهای مشهور دهه 1980 است. او با نفوذ به سیستم های تلفنی و رادیویی، شناخته شد. سپس او به عنوان یک مشاور امنیتی و مجری رادیویی معروف در حوزه امنیت اطلاعات فعالیت کرد.

Jonathan James

جاناتان جیمز، هکر جوان آمریکایی بود که در سن 15 سالگی به دلیل نفوذ به سیستم های NASA و دزدیدن اطلاعات فضایی، بازجویی شد. او اولین هکری بود که به دلیل جرم های خود به طور کامل مجازات شد و در سن 16 سالگی خودکشی کرد.

سخن آخر

این تنها چند نمونه از مشهورترین هکرهای جهان هستند. سابقه هر هکر و استعدادهای برجسته خود را دارد. اما لازم به ذکر است که فعالیت هکرها در بسیاری از موارد غیرقانونی و غیراخلاقی است و ممکن است باعث خسارت جدی به سیستم های کامپیوتری و اطلاعات شخصی شود. بنابراین، استفاده از مهارت های هکرها باید به طور قانونی و اخلاقی صورت گیرد.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان