🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

کاوشگر مینیاتوری ناسا 3 آغاز به کار می کند

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

کاوشگر مینیاتوری ناسا 3 آغاز به کار می کند

به گزارش ایران اسکریپت، قرار است کاوشگر های ناسا با یکدیگر هماهنگ شده و آزمایشی را با هدف انجام کار گروهی میان کاوشگر ها انجام دهند. بنابراین در این آزمایش تکنولوژی های بکار رفته در آنها نیز بررسی خواهند شد.

فناوری CADRE

فناوری مورد نظر با نام CADRE به نوعی همکاری کاوشگر ها را رقم زده و دخالت انسانی را به کمترین حد ممکن می رساند. این کاوشگر ها طی همکاری با یکدیگر اندازه گیری هایی را انجام داده و بدین ترتیب بازده ماموریت ها نیز رشد می یابد.

قرار است کاوشگر های سه گانه ناسا دارای فناوری CADRE طی ماموریت CLPS به ماه ارسال شوند. پروژه مورد نظر نیز پروژه ارسال محموله و نوعی پروژه تجاری به حساب میشود.

سایز هر کدام از این کاوشگر ها به اندازه یک چمدان بوده و مسیر حرکت آنها توسط نور خورشید تعیین می شود. با شارژ شدن پنل های خورشیدی آنها فعالیت ها و آزمایش های مورد نظر شروع خواهد شد.

به زودی پس از انجام این مأموریت نتایج آن نیز در دسترس قرار می گیرد. در صورت موفقیت آمیز بودن این پروژه و رشد بالقوه بازده این ماموریت احتمالا از این روش در ماموریت های بعدی نیز استفاده خواهد شد.

دوره تخصصی بلاک چین آکادمی ایران اسکریپت

برای ثبت نام بر روی لینک کلیک کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان