🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

بزرگترین اتاق سرور در دنیا مال کجاست؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

بزرگترین اتاق سرور در دنیا مال کجاست؟

وبلاگ ایران اسکریپت، در دنیای امروزی که تکنولوژی وابستگی ما به داده‌ها روز به روز بیشتر می‌شود، اتاق‌های سرور بزرگ و پیچیده‌تر همچنان نقش مهمی در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات داشته و توانایی مدیریت حجم عظیمی از داده‌ها را دارند. این اتاق‌ها، در ساختمان‌هایی مخصوص قرار می‌گیرند و تجهیزات مورد نیاز برای ذخیره سازی، پردازش و انتقال اطلاعات را در خود جای می‌دهند.

مرکز داده گوگل

مرکز داده گوگل، که با نام Google Data Center شناخته می‌شود، یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین مراکز داده در جهان است. این مرکز داده بیش از ۶۰۰ هزار سرور فیزیکی را در خود جای داده است و میزان انرژی مصرفی آن بسیار بالا است. مراکز داده گوگل در سراسر جهان قرار دارند و داده‌هایی که در آن‌ها ذخیره می‌شوند، توانایی مدیریت حجم زیادی از داده‌ها را دارند.

مرکز داده امازون

همچنین، مرکز داده امازون (Amazon Data Center) نیز به عنوان یکی دیگر از بزرگترین مراکز داده در جهان شناخته می‌شود. این مرکز داده در طول سال‌ها توانسته است با افزایش نیازهای مشتریان خود، اندازه و ظرفیت خود را افزایش دهد. مراکز داده امازون به منظور هاستینگ و ذخیره‌سازی داده‌ها از سرورهای فیزیکی و مجازی استفاده می‌کنند و قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های مختلف را دارند.

مرکز داده مایکروسافت

یکی دیگر از بزرگترین اتاق‌های سرور در دنیا، مرکز داده مایکروسافت (Microsoft Data Center) است. این مرکز داده با داشتن مجموعه‌ای از سرورهای قدرتمند و پیشرفته، به مدیریت و ذخیره‌سازی داده‌های بسیار بزرگ و پیچیده می‌پردازد. همچنین، این مرکز داده با تکنولوژی‌های پیشرفته امنیتی و پشتیبانی ۲۴ ساعته، از اطلاعات مشتریان خود محافظت می‌کند.

در نهایت

در نهایت، بزرگترین اتاق سرور در دنیا در واقع بستگی به معیارهای مختلفی دارد از جمله تعداد سرورها، ظرفیت ذخیره‌سازی، مصرف انرژی و قابلیت پشتیبانی. اما بر اساس اطلاعات فعلی، مراکز داده گوگل، امازون و مایکروسافت به عنوان بزرگترین اتاق‌های سرور در دنیا شناخته می‌شوند.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان