🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

چگونه مشکل بند انگشتی فیس بوک را برطرف کنیم؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

چگونه مشکل بند انگشتی فیس بوک را برطرف کنیم؟

چگونه مشکل بند انگشتی فیس بوک را برطرف کنیم؟

سایت های وردپرسی برای اهداف مختلف، به ویژه وبلاگ ها، عالی هستند. استفاده از آنها آسان است، به خصوص برای افراد غیر فنی، که آنها را به یک پلت فرم محبوب برای ساخت وب سایت تبدیل می کند. وردپرس همچنین به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک برای تعامل، برداشت‌ها و ترافیک بیشتر به اشتراک بگذارید.

این معمولاً عالی عمل می‌کند و به شما کمک می‌کند از طریق اشتراک‌ گذاری اجتماعی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. با این حال، همانطور که در تکنولوژی معمول است، گاهی اوقات خطاهای جزئی ظاهر می شوند که نیاز به تعمیر دارند. یکی از این خطاها تصویر کوچک اشتباه است که هنگام اشتراک گذاری پست خود در فیس بوک نشان داده می شود.

مشکل تصویر کوچک فیس بوک در وردپرس نادرست است

فرض کنید شما یک وبلاگ نویس هستید که به تازگی یک مقاله خوب نوشته شده در فیس بوک به اشتراک گذاشته است. شما امیدوار هستید که در این پست مشارکت خوبی داشته باشید. ناگهان متوجه می شوید که تصویر کوچکی که نشان داده می شود همانی نیست که انتخاب کرده اید. بحران؟ نه واقعا. بسیاری از کاربران وردپرس از این مشکل شکایت دارند. این وبلاگ به شما کمک می کند تا بفهمید چرا این مشکل رخ می دهد و چگونه می توانید آن را برطرف کنید.

بیایید به اصل موضوع بپردازیم و ابتدا در مورد چرایی این موضوع بحث کنیم.

چرا فیس بوک تصویر کوچک اشتباهی را انتخاب می کند؟

قبل از اینکه بتوانید مشکل را برطرف کنید، باید دلیل بروز آن را بدانید. دلایل زیادی وجود دارد که فیس بوک ممکن است تصویر کوچک اشتباهی را برای پست مشترک شما انتخاب کند. فیس بوک معمولاً تصویری را که می خواهید به عنوان تصویر کوچک برای پست خود استفاده کنید، «حدس می زند».

این کار را با استفاده از Open Graph یا تگ‌های og انجام می‌دهد. یکی از رایج ترین دلایلی که در پشت تصاویر کوچک اشتباه وجود دارد، داشتن چندین تصویر در تگ  og:image  است. اگر سایر تصاویر بزرگتر از تصویر برجسته شما هستند، به احتمال زیاد فیس بوک یکی از آنها را به جای آن انتخاب خواهد کرد.

بنابراین می دانیم که فیس بوک از برچسب های Open Graph استفاده می کند. افزونه هایی مانند Yoast برای وردپرس به طور خودکار تگ های og را به وب سایت شما اضافه می کنند. این به این دلیل است که با مشکل تصویر کوچک از دست رفته مواجه نشوید. متأسفانه، این می تواند به جای اینکه چندین تصویر وجود داشته باشد، منجر به یک مشکل تصویر کوچک اشتباه شود.

همچنین تعدادی خطای کمتر رایج دیگر وجود دارد که عبارتند از:

  • مشکلات مربوط به شبکه تحویل محتوای شما
  • افزونه های کش
  • تگ های متا og از دست رفته است

چگونه این مشکل را در وردپرس برطرف کنیم؟

برای هدف این وبلاگ، تمرکز ما بر روی مشکل تصویر کوچک اشتباه است. اکنون که می دانیم مشکل چیست، بیایید شروع به بحث در مورد چگونگی رفع آن کنیم. سه راه برای انجام این کار وجود دارد.

  • آپلود دستی تصویر
  • تصحیح از طریق افزونه Yoast
  • تصحیح از طریق اشکال زدایی فیس بوک

جمع بندی

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که مشکل نادرست بدون تصویر کوچک خود را در وردپرس برطرف کنید. دفعه بعد که می خواهید یک مقاله بررسی کاربر از Frontier  Bundleson Facebook  ارسال کنید، فقط این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که تصویر کوچک شما درست است و همچنین می توانید عناوین و توضیحات متا را در صورت نیاز تغییر دهید. اگر این وبلاگ را مفید یافتید یا راه های دیگری برای رفع مشکلات ریز عکس ها دارید، در زیر برای ما نظر دهید. این وبلاگ را برای مشکلات رایج وردپرس و راه حل های آسان آنها دنبال کنید.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان