🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

چگونه بدون کد نویسی سایت طراحی کنیم؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

چگونه بدون کد نویسی سایت طراحی کنیم؟

پایگاه دانش ایران اسکریپت، طراحی یک وبسایت بدون نیاز به کد نویسی ممکن است به نظر برخی از افراد غیرممکن بیاید. اما در حقیقت، با توجه به پیشرفت فناوری وب و ابزارهای طراحی وب قدرتمندی که در دسترس قرار دارند، امکان طراحی یک وبسایت بدون نیاز به کد نویسی وجود دارد.

CMS

یکی از ابزارهای قدرتمندی که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به کد نویسی وبسایت طراحی کنید، سیستم مدیریت محتوا (Content Management System یا CMS) است. CMS ها مانند WordPress، Joomla و Drupal ابزارهایی هستند که به شما اجازه می دهند تا با استفاده از ویرایشگرهای بصری و قالب های طراحی شده، وبسایت خود را ایجاد و مدیریت کنید. با استفاده از یک CMS، شما می توانید بدون نیاز به دانش تخصصی کدنویسی، یک وبسایت حرفه ای طراحی کنید. همچنین CMS ها امکاناتی مانند اضافه کردن پلاگین ها و قابلیت سفارشی سازی را نیز به شما می دهند.

یک نمونه

به عنوان نمونه، فرض کنید که شما می خواهید یک وبسایت فروشگاهی راه اندازی کنید. با استفاده از یک CMS مانند WordPress، شما می توانید با انتخاب یک قالب فروشگاهی آماده، سایت خود را به سرعت راه اندازی کنید. سپس با استفاده از ابزارهای بصری موجود در CMS، محتوا و محصولات خود را به سادگی اضافه کنید. همچنین، با اضافه کردن پلاگین های مختلف مانند افزونه های پرداخت آنلاین، سیستم مدیریت فروش و گزارشگیری و …، می توانید فروشگاه آنلاین خود را بهبود بخشید.

ویرایشگرهای بصری

به علاوه، ابزارهای طراحی وبی دیگری مانند ویرایشگرهای بصری مانند Wix و Weebly نیز وجود دارند که به شما امکان می دهند تا با استفاده از سیستم کشیدن و رها کردن، وبسایت خود را بسازید. این ابزارها اغلب قالب های طراحی شده را ارائه می دهند که شما می توانید آنها را تغییر دهید و محتوا و تصاویر خود را اضافه کنید.

اجرای وبسایت های سازمانی و نمونه کارها

همچنین، اجرای وبسایت های سازمانی و نمونه کارها نیز می تواند با استفاده از ابزارهای طراحی وب بدون کدنویسی صورت بگیرد. این ابزارها مانند Adobe Portfolio و Squarespace به شما امکان می دهند تا با استفاده از قالب های طراحی شده، نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید.

در نهایت

در نهایت، برای طراحی یک وبسایت بدون نیاز به کدنویسی، می توانید از خدمات طراحی وب سایت مبتنی بر قالب (Template-based Website Design) نیز استفاده کنید. این خدمات به شما امکان می دهند تا با انتخاب یک قالب طراحی شده و تغییر دادن محتوا و تصاویر، وبسایت حرفه ای خود را طراحی کنید.

خلاصه مطلب

به طور خلاصه، طراحی یک وبسایت بدون نیاز به کدنویسی امکان پذیر است. با استفاده از ابزارهای طراحی وبی مانند CMS ها، ویرایشگرهای بصری و خدمات مبتنی بر قالب، شما می توانید یک وبسایت حرفه ای طراحی کنید بدون نیاز به دانش تخصصی کدنویسی.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان