🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

داستان مختصر شرکت گوگل (Google)

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

داستان مختصر شرکت گوگل (Google)

وبلاگ ایران اسکریپت، امروز در این مقاله به داستان پیدایش یکی از معروف ترین کمپانی های جهان یعنی گوگل می پردازیم. پس تا ادامه با ما همراه باشید.

مقدمه

شرکت گوگل (Google) یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیا است. تأسیس این شرکت در سال ۱۹۹۸ توسط دو دانشجوی دانشگاه استنفورد به نام‌های لاری پیج (Larry Page) و سرگی برین (Sergey Brin) انجام شد. هدف اصلی این شرکت، سازماندهی اطلاعات جهانی و ارائه آن به صورت قابل جستجو بود.

در ابتدا

در ابتدا، پیج و برین تلاش کردند تا یک موتور جستجوی بهتر و سریع‌تر از موتورهای موجود در آن زمان توسعه دهند. آنها با استفاده از الگوریتمی به نام “پیج رنک” (PageRank) که قدرت ارتباط بین صفحات وب را بر اساس تعداد لینک‌های ورودی به هر صفحه بررسی می‌کرد، توانستند نتایج جستجوی بهتری را به کاربران ارائه دهند. به همین دلیل، سایت گوگل به سرعت محبوبیت زیادی به خود دست آورد و در سال ۱۹۹۸ به شکل رسمی ثبت شد.

سال ۲۰۰۰

استقبال عمومی از گوگل به یک فراهم کننده خدمات جستجوی وب سریع، دقیق و قابل اعتماد تبدیل شد. در سال ۲۰۰۰، گوگل توانست به عنوان موتور جستجوی اصلی در صفحات وب به جای یاهو و التاویستا (Altavista) جایگاهی خاص را کسب کند. این شرکت با تلاش مستمر و نوآوری‌های پیوسته در حوزه‌های مختلف فناوری، توانست به سرعت درآمدزایی مطلوبی داشته باشد و در سال ۲۰۰۴ به طور رسمی به بورس اوراق بهادار نیویورک (NASDAQ) وارد شود.

سال‌های بعد

در سال‌های بعد، گوگل با توسعه خدمات جدید و بازاریابی هوشمندانه خود، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های فناوری در دنیا شناخته شد. محصولات اصلی گوگل شامل موتور جستجو، خدمات ایمیل (جیمیل)، نقشه‌ها (گوگل مپ)، مرورگر اینترنت (گوگل کروم) و سیستم عامل موبایل (اندروید) است.

استارتاپ‌ها

این شرکت در طول سال‌ها بسیاری از شرکت‌ها و استارتاپ‌های کوچک را هم به خود اختصاص داده است. برخی از این استارتاپ‌ها شامل یوتیوب (YouTube)، ویز (Waze)، انگلار (Angular) و دیپ‌مایند (DeepMind) هستند. با خرید این شرکت‌ها، گوگل توانست محدودیت خدمات خود را به موارد دیگری نیز افزایش دهد و در مقابل بازار رقابتی رقابت کند.

محصولات جدید

از طرف دیگر، گوگل تلاش کرده است تا به طور مداوم خدمات خود را بهبود بخشد و محصولات جدیدی را روانه بازار کند. برخی از این محصولات شامل گوگل درایو (Google Drive)، گوگل پلاس (Google Plus)، گوگل کروم‌کست (Google Chromecast) و گوگل هوم (Google Home) هستند.

سخن آخر

در نتیجه، گوگل با توانایی‌ها و خدمات متنوع خود، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های فناوری در دنیا شناخته می‌شود. با رشد و توسعه مستمر، این شرکت همچنان به دنبال ارائه خدمات نوآورانه و کارآمد به کاربران خود می‌باشد.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان