🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

اپل با معرفی سری تراشه های M3 رقبا را به چالش می کشد

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

اپل با معرفی سری تراشه های M3 رقبا را به چالش می کشد

پایگاه خبری ایران اسکریپت، درست زمانی که به نظر می رسید یک رقیب قصد دارد در جنگ پردازنده ها از اپل پیشی بگیرد، شرکت کوپرتینویی، کالیفرنیا بار دیگر سطح را بالا برد.

ادامه گزارش

در یک رویداد شبانه از پیش ضبط شده که دوشنبه به صورت آنلاین پخش شد، اپل از سه پردازنده جدید با عملکرد و قابلیت مدیریت انرژی بهتر نسبت به نسل های قبلی سیلیکون خود خبر داد.

علاوه بر این، اعلام کرد که این تراشه‌ها در مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های پریمیوم مک بوک پرو و ​​دسکتاپ همه‌کاره آی‌مک خواهند بود.

پردازنده جدید M3 دارای یک CPU 8 هسته ای، GPU 10 هسته ای است و تا 24 گیگابایت حافظه یکپارچه را پشتیبانی می کند. اپل می گوید CPU M3 35٪ سریعتر از سیلیکون اول خود یعنی M1 است و GPU M3 65٪ سریعتر از M1 است.

برای Applistas که به دنبال قدرت بیشتر هستند، اپل M3 Pro را با پردازنده 12 هسته ای و پردازنده گرافیکی 18 هسته ای معرفی کرد. این می تواند تا 36 گیگابایت حافظه یکپارچه را آدرس دهی کند و CPU آن 20٪ سریعتر و GPU 40٪ سریعتر از M1 Pro است.

در انتهای بالای خط تراشه های جدید، M3 Max با CPU 16 هسته ای و GPU 40 هسته ای قرار دارد. این می تواند تا 128 گیگابایت حافظه یکپارچه را آدرس دهی کند و CPU آن 30٪ سریعتر و GPU 50٪ سریعتر از M1 Max است.

معماری حافظه یکپارچه M3 Max از 128 گیگابایت حافظه سریع و یکپارچه پشتیبانی می کند.

بنا به گفته اپل، معماری حافظه یکپارچه M3 Max از 128 گیگابایت حافظه سریع و یکپارچه پشتیبانی می‌کند، و به گفته اپل، انجام وظایف در لپ‌تاپ را غیرممکن می‌کند.

هر سه تراشه همچنین دارای یک موتور عصبی ارتقا یافته هستند که اپل می گوید 60 درصد سریعتر از موتور سری M1 است.

کوین کرول، تحلیلگر اصلی موسسه تحقیقاتی و مشاوره ای در سن خوزه، کالیفرنیا ، تحلیلگر اصلی Tirias Research ، اظهار داشت که ممکن است در مقایسه های اپل برای دارندگان مک بوک M2 پیامی وجود داشته باشد .

اپل به طور مداوم M3 را با M1 و مدل های قدیمی اینتل مقایسه می کرد. این بدان معناست که اگر قبلاً یک مک‌بوک M2 دارید، ارزش ارتقاء آن را ندارد.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

منبع خبر: technewsworld

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان