🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

تسلا Cybertruck را راه اندازی می کند

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

تسلا Cybertruck را راه اندازی می کند

پایگاه خبری ایران اسکریپت، Tesla Inc (NASDAQ:TSLA) مدیر عامل شرکت ایلان ماسک روز پنجشنبه در آستین، تگزاس روی صحنه رفت تا جزئیات مربوط به شرکت مورد انتظار را فاش کند. پیکاپ برقی سایبرتراک، یک روز پس از حضور او در مصاحبه ای در اجلاس DealBook در نیویورک.

ادامه گزارش

در آن رویداد قبلی، ماسک درباره رویداد راه‌اندازی به خود می‌بالید و می‌گفت: «این بزرگ‌ترین محصولی است که امسال روی زمین عرضه می‌شود».

هنگامی که ماسک در این مراسم روی صحنه رفت، مدیر عامل میلیاردر حاضران را هیاهو کرد و گفت: “آنچه ما اینجا داریم کامیونی بهتر از یک کامیون است، در حالی که یک ماشین اسپرت بهتر از یک ماشین اسپرت در همان بسته است.”

به گفته ماسک، Cybertruck جدید ضد گلوله، “ضد سنگ” است و ظرفیت بکسل 11000 پوندی دارد. شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت این پیکاپ برقی 2.6 ثانیه است و دارای یک تخت کامپوزیت “فوق العاده سخت” است.

ماسک می بالید که Cybertruck ظاهر جاده ها را تغییر خواهد داد. علاوه بر این، “آینده در نهایت شبیه به آینده است.”

رهبر تسلا مستقیماً به قیمت و محدوده باتری Cybertruck اشاره نکرد. با این حال، وب سایت این شرکت فاش کرد که کامیون EV مدل پایه دیفرانسیل عقب 60990 دلار و نسخه Cyberbeast 99990 دلار قیمت دارد و نسخه چهار چرخ متحرک آن 79900 دلار قیمت دارد.

تحویل نسخه چهار چرخ متحرک و Cyberbeast قرار است در سال 2024 آغاز شود. در همین حال، انتظار می رود تحویل مدل پایه در سال 2025 آغاز شود.

سهام TSLA پس از رسیدن به بالاترین سطح هفتگی 252.12 دلار در هر سال در روز چهارشنبه، با 6.29 درصد افزایش به 238.83 دلار در هر سال رسید.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

منبع خبر: investing

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان