🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

نحوه استفاده از Yoast SEO راه اندازی اولیه، پیکربندی و نکات

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

نحوه استفاده از Yoast SEO راه اندازی اولیه، پیکربندی و نکات

نحوه استفاده از Yoast SEO راه اندازی اولیه، پیکربندی و نکات

ظاهر وب سایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو باعث می شود که آگاهی از برند و افزایش نرخ تبدیل بسیار آسان تر شود. بنابراین، بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو SEO برای کمک به پست ها و صفحات شما برای کسب رتبه های بالاتر بسیار مهم است.

در میان بسیاری از ابزارهای سئو، یکی از محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس در بازار، Yoast SEO است. Yoast SEO که توسط 12 میلیون وب سایت استفاده می شود، ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که برای بهینه سازی وردپرس برای رتبه بندی در موتورهای جستجو ضروری است.

چرا از Yoast SEO استفاده کنیم؟

موتورهای جستجو ساختار و کیفیت صفحات وب را قبل از رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بررسی می کنند. وب سایت هایی که به خوبی ساختار یافته و بهینه شده اند به احتمال زیاد رتبه بالاتری دارند. بنابراین، مهم است که محتوای خود را برای بهینه سازی موتورهای جستجو اصلاح کنید.

اگرچه وردپرس دارای عملکردی بدون نیاز به موتور جستجو است، اما ویژگی های مورد نیاز برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو را ندارد. به همین دلیل، مجموعه ای از افزونه های سئو برای کمک به عملکرد بهتر سایت وردپرس شما ضروری است.

Yoast SEO یکی از برجسته ترین راه حل های سئو برای وردپرس است. این افزونه در بهینه سازی سئوی درون صفحه با پیشنهاد چندین تغییر در محتوای شما برای جستجوی بهتر تخصص دارد.

چگونه از افزونه Yoast SEO برای سایت وردپرس خود استفاده کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه وردپرس را نصب کنید – با یافتن Yoast SEO در فهرست پلاگین وردپرس شروع کنید. در داشبورد وردپرس خود، به Plugins -> Add New بروید و Yoast SEO را در نوار جستجو تایپ کنید.

روی Install Now کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل تکمیل شود. سپس روی Activate کلیک کنید . بخش SEO در نوار کناری سمت چپ داشبورد مدیریت شما ظاهر می شود. اینجاست که تمام تنظیمات را انجام می‌دهید و از همه ویژگی‌ها استفاده می‌کنید.

در بخش‌های بعدی، نحوه استفاده از Yoast SEO در وردپرس، از پیکربندی تنظیمات گرفته تا بهینه‌سازی پست‌ها و صفحات وب‌سایت را به شما نشان خواهیم داد.

وارد کردن داده ها از سایر پلاگین های SEO

کسانی که قبلا افزونه سئو دیگری را دانلود کرده‌اند، باید داده‌ها، تنظیمات و تنظیمات را از قبل وارد کنند. برای انجام این کار، به داشبورد مدیریت وردپرس خود دسترسی پیدا کنید و به SEO -> Tools بروید .

از آنجا، گزینه Import and Export را انتخاب کنید و روی Import from other SEO plugins  کلیک کنید .

علاوه بر این، شما همچنین می توانید تنظیمات را از یک نصب فعال Yoast SEO وارد کنید. این کار را با انتخاب گزینه تنظیمات واردات انجام دهید. با باز کردن فایل متنی صادراتی خود ادامه دهید. سپس آن را کپی کرده و در قسمت ارائه شده قرار دهید.

پس از اتمام کار، روی دکمه واردات تنظیمات کلیک کنید.

اکنون آن را دارید – همه تنظیمات پیش فرض شما اکنون در افزونه Yoast SEO جدید شما اعمال می شود.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان