🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

پیغام خطای مرگبار بیش از حد زمان اجرا

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

پیغام خطای مرگبار بیش از حد زمان اجرا

پیغام خطای مرگبار بیش از حد زمان اجرا

آیا در وردپرس با پیغام خطای “خطای مرگبار: بیش از حداکثر زمان اجرا” مواجه شده اید؟ این عبارت کاملاً ترسناک “خطای مرگبار” دارد، که ممکن است مبتدیان را وادار کند که وب سایت آنها از بین رفته است، اما نگران نباشید، هنوز وجود دارد. این خطا یک رفع بسیار ساده دارد و یکی از خطاهای رایج وردپرس است که در پلتفرم با آن مواجه خواهید شد.

چرا این خطا رخ می دهد

این پیام خطا به این دلیل رخ می دهد که اسکریپت نمی تواند به موقع اجرا شود. مدت زمان پیش فرض در دسترس توسط میزبان وب شما انتخاب می شود . این پیغام خطا هنگام جابجایی بین میزبان وب رایج است. این به این دلیل است که میزبان وب که از آن جابه‌جا می‌شوید ممکن است زمان اسکریپت بیشتری نسبت به میزبانی که به آن تغییر می‌دهید داشته باشد.

 

البته، این را می توان به صورت دستی تغییر داد، بنابراین به راحتی می توان آن را تعمیر کرد. تغییر دستی این زمان بسیار آسان است، اما اگر آن را خیلی کوتاه کنید، احتمال بروز خطا وجود دارد. البته، هر وب‌سایتی منحصربه‌فرد است و ممکن است یک اسکریپت سفارشی داشته باشید که به زمان اجرای بیشتر از معمول نیاز دارد.

نحوه رفع خطای مرگبار: بیش از حداکثر زمان اجرا در وردپرس

امروز، نحوه حل کردن پیام خطای “خطای مرگبار: بیش از حداکثر زمان اجرا” را در وردپرس نشان خواهم داد. چند راه برای رفع این خطا وجود دارد. اولین راه این است که زمان اجرای اسکریپت های خود را کاهش دهید. هیچ راهنمای روشنی برای این روش وجود ندارد زیرا هر اسکریپت منحصر به فرد است و برای وب سایت شما ساخته شده است. اگر اسکریپت تا حد امکان کوتاه باشد، ساده ترین راه حل افزایش زمان اسکریپت است. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید یا از افزونه ای مانند WP Maximum Execution Time Exceeded استفاده کنید. من هر دو راه را نشان خواهم داد.

روش دستی

قبل از شروع، باید به سی پنل خود دسترسی داشته باشید . اطلاعات ورود به سیستم توسط میزبان وب شما هنگام ایجاد حساب کاربری در اختیار شما قرار می گیرد. توصیه می کنم هر زمان که می خواهید کد را ویرایش کنید، از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. بیایید با ورود به cPanel و کلیک بر روی گزینه File Manager شروع کنیم. مدیریت فایل به شما این امکان را می دهد که به تمام فایل های مربوط به وب سایت خود دسترسی داشته باشید.

روش پلاگین

بیایید با کلیک بر روی Plugins و انتخاب گزینه Add New در پنل مدیریت سمت چپ شروع کنیم. WP Maximum Execution Time Exceeded را در کادر جستجوی موجود جستجو کنید . با این کار پلاگین های دیگری که ممکن است برای شما مفید باشد، ظاهر می شود. به پایین اسکرول کنید تا افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded را بیابید و روی دکمه Install Now کلیک کنید و افزونه را برای استفاده فعال کنید.

نتیجه

شما سه راه آسان برای رفع خطای max_execution_time وردپرس را یاد گرفته اید. در اینجا خلاصه ای سریع از این روش ها آورده شده است:

  • کد php_value max_execution_time 60 را در فایل htaccess . وارد کنید.
  • محدودیت را مستقیماً از طریق تنظیمات PHP در hPanel گسترش دهید.
  • با استفاده از افزونه Google Pagespeed Insights محدودیت زمانی را افزایش دهید .

شما آن را دارید، رفع آسان و سریع! اگر از خدمات هاست اشتراکی استفاده می کنید و هیچ یک از راه حل ها برای شما جواب نداد، با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا امکان افزایش حداکثر زمان اجرا وجود دارد یا خیر. موفق باشید!

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان