🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

تفسیر زبانهای نانوشته!

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

تفسیر زبانهای نانوشته!

مترجم متا که مبتنی بر هوش مصنوعی است میتواند زبان های نانوشته را نیز تفسیر و ترجمه کند. البته این فناوری در حال حاضر میتواند متون را بین دو زبان انگلیسی و Hokkien ترجمه کند.

زبانهای نانوشته:

تا کنون 7000 زبان در جهان شناخته شده که برخی از آنها الفبایی برای نوشتار ندارند و تنها یک زبان گفتاری هستند که به این زبانها، زبانهای نانوشته یا unwritten language میگویند.

سیستمهای یادگیری ماشینی مدرن:

زبانهای نانوشته برای سیستمهای ترجمه یادگیری ماشینی مدرن مشکل منحصربفردی ایجاد میکنند چون بدون داشتن متن گفتار، نمیتوانند آن را ترجمه کنند.

زبان hokkien:

این زبان نانوشته در تمام دیاسپورای آسیا استفاده میشود که البته یکی از زبانهای رسمی تایوان است. دیاسپورا به افراد مهاجری میگوید که در کشور محل تولد خود و یا اصل و نسب خود زندگی نمیکنند و در محل دیگری بصورت دائم یا موقت ساکن هستند اگرچه روابط مادی و عاطفی خود را با کشور زادگاه حفظ کرده اند.

به گفته مارک زاکربرگ:

برای رفع این مشکل، ابتدا گفتار به واحدهای صوتی تبدیل شده و شکل موجها را براساس این واحد ها ایجاد میکنند. سپس آن را رمزگشایی میکند.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان