🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

نحوه رفع خطای نوار کناری زیر محتوا در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

نحوه رفع خطای نوار کناری زیر محتوا در وردپرس

نحوه رفع خطای نوار کناری زیر محتوا در وردپرس

آیا می خواهید نوار کناری زیر خطای محتوا در وردپرس را برطرف کنید؟ این مشکل در قالب‌های وردپرس با استفاده از طرح‌ بندی دو ستونی برای محتوا و نوار کناری رخ می ‌دهد. به دلیل تغییر جزئی در کد، نوار کناری به جای نمایش در کنار آن، در زیر محتوا ظاهر می شود. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای نوار کناری زیر محتوا را در وردپرس برطرف کنید.

علت وجود نوار کناری زیر مشکل محتوا در وردپرس چیست؟

شایع ‌ترین دلیل ظاهر شدن نوار کناری در زیر محتوا، خطای HTML یا CSS در شکستن طرح ‌بندی است. هر کدام <div> در HTML باید به درستی بسته شوند. اگر قالبی که مسئول نمایش صفحه است دارای یک  <div>برچسب بسته نشده باشد، این امر باعث شکسته شدن چیدمان می شود. به طور مشابه، یک تگ بسته شدن ناخواسته </div> نیز ممکن است بر روی طرح تاثیر بگذارد و باعث شود نوار کناری به سمت پایین حرکت کند.

جدا از HTML، CSS همچنین بر طراحی کلی هر عنصر در وب سایت شما تأثیر می گذارد. برای تعریف عرض، تراز و شناور بودن عناصر در طرح شما استفاده می شود. به بیان ساده، اگر عرض ناحیه محتوای شما بیشتر از فضای موجود باشد، نوار کناری را مجبور به حرکت به سمت پایین می‌کند. همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه عیب یابی و رفع آسان نوار کناری زیر خطای محتوا در وردپرس بیاندازیم.

رفع خطای نوار کناری زیر خطای محتوا در وردپرس

ابتدا باید دریابید که چه کد خاصی باعث ایجاد نوار کناری زیر مشکل محتوا در وردپرس شده است.

1. تغییرات اخیر در قالب وردپرس خود را لغو کنید

معمولاً این مشکل به دلیل تغییر در فایل های قالب وردپرس شما ایجاد می شود.

اگر اخیراً تغییری در قالب وردپرس یا تم فرزند خود ایجاد کرده‌اید ، بررسی آن تغییرات راهی سریع برای رفع مشکل خواهد بود.

اگر نمی توانید بفهمید کدام تغییرات را باید برگردانید، به خواندن ادامه دهید و ما راه های دیگری را برای عیب یابی به شما نشان خواهیم داد.

2. افزونه های وردپرس را حذف کنید

ظاهر و سبک سایت وردپرس شما توسط موضوعی که استفاده می کنید کنترل می شود. با این حال، گاهی اوقات افزونه های وردپرس نیز ممکن است HTML و CSS خود را به وب سایت شما اضافه کنند. به عنوان مثال، افزودن یک فرم تماس در یک صفحه یا یک لایت باکس بازشو، CSS و HTML اضافی را بارگیری می کند.

برای اطمینان از اینکه مشکل ناشی از افزونه وردپرس نیست، می توانید به طور موقت همه افزونه های وردپرس را در وب سایت خود غیرفعال کنید. اگر مشکل ناپدید شد، به این معنی است که یک افزونه باعث ایجاد مشکل شده است. به سادگی تمام افزونه های وردپرس خود را یکی یکی فعال کنید، وب سایت خود را بعد از هر افزونه بررسی کنید تا متوجه شوید کدام یک باعث ایجاد مشکل شده است.

3. پیدا کردن HTML شکستن طرح

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تگ شکسته <div> یکی از دلایل رایج حرکت نوار کناری به زیر محتوا است. حال اگر مشکل در ناحیه خاصی از وب سایت شما ایجاد شده باشد، می توانید قالبی که مسئول نمایش آن کد است را بررسی کنید.

4 . CSS را پیدا کنید که نوار کناری را در زیر محتوا حرکت می دهد

 CSS مهمترین جنبه های طراحی وب سایت شما را کنترل می کند. قالب وردپرس شما از    CSS  برای تعریف پهنای محتوا و نواحی نوار کناری داخل یک طرح بندی شبکه ای استفاده می کند. این مقدار بر حسب درصد منطقه مشاهده موجود است. در دستگاه‌های تلفن همراه، طرح زمینه شما به‌طور خودکار نوار کناری زیر محتوا را پایین می‌آورد.

چه چیزی باعث خطای نوار کناری زیر محتوا در وردپرس می شود

خطای نوار کناری زیر در محتوای وردپرس 3 دلیل اصلی دارد:

  • شما یک افزونه جدید اضافه کرده اید یا اخیراً تغییری ایجاد کرده اید که بر طرح بندی صفحه شما تأثیر می گذارد.
  • یک تگ <div> بسته نشده در صفحه شما وجود دارد. مشکل مشابه دیگر زمانی است که یک تگ </div> بسته اضافی در صفحه شما وجود دارد که نوار کناری را خارج از محفظه اصلی قرار می دهد.
  • مشکلی در تنظیمات عرض و شناور در CSS شما وجود دارد.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان