🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

اگر هنوز نمی دونی ChatGPT چیه بیا تا بهت توضیح بدم

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

اگر هنوز نمی دونی ChatGPT چیه بیا تا بهت توضیح بدم

پایگاه دانش ایران اسکریپت، ChatGPT یک سیستم هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه داده شده است. این سیستم برای تولید متن طبیعی استفاده می شود و قابلیت برقراری چت با انسان را داراست. ChatGPT در ابتدا توسط OpenAI در سال 2020 با مدلی به نام GPT-3 معرفی شد و پس از آن ، مدل هایی با کیفیت بهبود یافته به بازار عرضه شدند.

معماری ترنسفورمر

این سیستم از معماری ترنسفورمر استفاده می کند که از طریق یادگیری عمیق و تحت نظارت است. این به ChatGPT اجازه می دهد تا با توجه به متن ورودی ، پاسخ های مناسب و قابل فهم را تولید کند. ChatGPT به طور گسترده ای برای انواع وظایف مانند پاسخ به سوالات ، توضیح مفاهیم و ایجاد داستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

توانایی های ChatGPT

با توجه به توانایی های ChatGPT، این سیستم می تواند در بسیاری از صنایع و کاربردها مفید باشد. به عنوان مثال ، در زمینه های خدمات مشتریان ، این سیستم می تواند به صورت خودکار به سوالات مشتریان پاسخ دهد و مشکلات آنها را حل کند. همچنین ، ChatGPT می تواند به عنوان یک همکار مجازی برای کارمندان استفاده شود و در وظایف مانند تولید متن ، ترجمه و توضیح مفاهیم کمک کند.

چالش های ChatGPT

با این حال ،ChatGPT هنوز هم با چالش هایی مواجه است. برخی از مشکلات احتمالی شامل تولید پاسخ های نادرست یا نامربوط ، مشکل در درک متن پیچیده و نبود صحت و دقت مطلق در پاسخ ها است. در حالی که OpenAI سعی کرده است این مشکلات را با آموزش و بهبود مدل ها حل کند ، اما همچنین در نظر دارد برای حفظ امنیت و عدم سوء استفاده از ChatGPT محدودیت هایی را نیز اعمال کند.

نتیجه گیری

در نتیجه ، ChatGPT یک ابتکار هیجان انگیز در حوزه هوش مصنوعی است که توانایی برقراری چت با انسان را داراست. با توجه به توانایی هایش ، این سیستم می تواند در بسیاری از صنایع و کاربردها مفید باشد ، اما همچنین نیاز به بهبود های بیشتری دارد تا بتواند به طور کامل و قابل اعتماد از آن استفاده کنیم.

دوره تخصصی بلاک چین آکادمی ایران اسکریپت

برای ثبت نام بر روی لینک کلیک کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان