🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

نرم افزارOwnCloud  چیست و چه کاربردی دارد؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

نرم افزارOwnCloud  چیست و چه کاربردی دارد؟

وبلاگ ایران اسکریپت، OwnCloud یک نرم افزار متن باز برای مدیریت و به اشتراک گذاری فایل ها و داده های شخصی است که توسط یک تیم توسعه بین المللی ایجاد شده است. این نرم افزار امکاناتی مشابه با سرویس های ابری معروف مانند Dropbox و Google Drive را فراهم می کند، اما با تمرکز بر امنیت و حریم خصوصی بیشتر.

نرم افزار OwnCloud  

OwnCloud به کاربران اجازه می دهد تا فایل ها، تصاویر، موسیقی، ویدئوها و سایر انواع داده ها را در یک سرور خود ذخیره کنند و به آنها از طریق کلاینت های مختلفی که برای انواع سیستم عامل ها موجود است، دسترسی داشته باشند. با استفاده از OwnCloud، کاربران می توانند فایل های خود را در هر زمان و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشند، مدیریت کنند و به اشتراک بگذارند.

یکی از مزایای اصلی OwnCloud این است که کاربران قادر خواهند بود تا داده های خود را در سرورهای خود قرار داده و به جای استفاده از سرویس های ابری خارجی، از سرویس خود مستقیما استفاده کنند. این مورد به کاربران کنترل کامل بر داده های خود را می دهد و از مسائل امنیتی مرتبط با انتقال مداوم داده ها به سرویس های ابری جلوگیری می کند.

OwnCloud از پروتکل های رمزنگاری محافظت از داده ها مانند SSL و TLS برای ارتباط امن با سرور استفاده می کند. همچنین، OwnCloud دارای امکانات مدیریت دسترسی قدرتمندی است که به کاربران امکان می دهد تا دسترسی به فایل ها و داده های خود را محدود کنند و آنها را با دیگران به اشتراک نگذارند.

OwnCloud از طریق یک واسط وب ساده قابل استفاده است و برای مدیریت و کنترل سرور از طریق پنل مدیریتی اختصاصی خود استفاده می کند. این پنل مدیریتی به مدیران اجازه می دهد تا کاربران، گروه ها و دسترسی های آنها را مدیریت کنند و نظارت بر فعالیت های کاربران را داشته باشند.

OwnCloud قابلیت افزودن افزونه ها و برنامه های کاربردی متفاوت را نیز داراست که کاربران را قادر می سازد تا تجربه استفاده از نرم افزار را برای خود سفارشی کنند. این امکان به کاربران اجازه می دهد تا از امکاناتی مانند هماهنگ سازی تقویم، ایجاد نوتیفیکیشن ها، ویرایشگر آنلاین فایل های آفیس و دیگر امکانات مفید استفاده کنند.

سخن آخر

به طور کلی، OwnCloud یک نرم افزار کارآمد، امن و قابل تنظیم است که به کاربران امکان می دهد تا داده های خود را مدیریت کنند و به اشتراک بگذارند. با استفاده از OwnCloud، کاربران می توانند از امنیت بیشتر و کنترل کاملتری بر داده های خود لذت ببرند.

دوره های آموزشی نرم افزار OwnCloud کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان