🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

با 5 تا از خطرناک ترین ویروس جهان آشنا شوید

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

با 5 تا از خطرناک ترین ویروس جهان آشنا شوید

مجله ایران اسکریپت، ویروس های کامپیوتری یکی از بزرگترین تهدیدهای امنیتی در دنیای دیجیتال هستند. این ویروس ها قادرند به سیستم های کامپیوتری نفوذ کنند و به آنها آسیب برسانند. در این مقاله، به بررسی برخی از خطرناک ترین ویروس های کامپیوتری جهان می‌پردازیم و نام آنها را توضیح می دهیم.

واناکرای

این ویروس که در سال ۲۰۰۰ کشف شد، یکی از خطرناک ترین ویروس های کامپیوتری در تاریخ به حساب می آید. واناکرای قادر است به راحتی به سیستم های کامپیوتری نفوذ کند و باعث تخریب فایل ها و سیستم عامل می شود. این ویروس قدرتمند به طور خودکار از طریق ایمیل ها و فایل های آلوده منتشر می شود.

کونفیکر

کونفیکر یکی دیگر از ویروس های خطرناک کامپیوتری است که در سال ۲۰۰۸ شناخته شد. این ویروس قادر است به راحتی به سیستم های کامپیوتری نفوذ کند و کنترل آنها را در اختیار بگیرد. کونفیکر از طریق شبکه های کامپیوتری و راه های دیگری مانند درگاه های USB و نیز از طریق نقاط ضعف سیستم عامل و نرم افزار های کامپیوتری منتشر می شود.

استالکر

استالکر یک ویروس قدرتمند است که به طور معمول از طریق ایمیل ها و پیام های ناشناس منتشر می شود. این ویروس قادر است به سیستم های کامپیوتری نفوذ کند و اطلاعات حساس را برداشت کند. استالکر به طور معمول برای جاسوسی و دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی استفاده می شود.

زئوس

زئوس یک ویروس بانکی است که به طور معمول از طریق ایمیل ها و فایل های آلوده منتشر می شود. این ویروس قادر است به سیستم های کامپیوتری نفوذ کند و اطلاعات بانکی و اعتباری کاربران را دزدیده و به قراضه ها ارسال کند.

کریپتولاک

کریپتولاک یک ویروس رمزنگاری کننده است که در سال ۲۰۱۳ کشف شد. این ویروس قادر است به سیستم های کامپیوتری نفوذ کند و تمام فایل های موجود در آنها را رمزگذاری کند. سپس، برای بازیابی فایل ها، قربانی باید مبلغی را به صاحبان ویروس پرداخت کند.

سخن آخر

در نهایت، واضح است که ویروس های کامپیوتری می توانند به سیستم های کامپیوتری بسیاری صدمه برسانند. بنابراین، لازم است همواره نرم افزار ها و سیستم عامل های خود را به روزرسانی کنیم و از نرم افزارهای ضد ویروس قوی استفاده کنیم تا از ورود ویروس ها به سیستم هایمان جلوگیری کنیم.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان