🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

نحوه رفع خطاهای نحوی در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

نحوه رفع خطاهای نحوی در وردپرس

نحوه رفع خطاهای نحوی در وردپرس

اگر این مقاله را به این دلیل پیدا کردید که به یک  پیام خطای وردپرس خیره شده اید،  جایی که وب سایت شما قبلا وجود داشت، نفس عمیقی بکشید و شنل ابرقهرمانی خود را بپوشید (جوراب شلواری اختیاری است).

بله، مشکلی وجود دارد، اما امکان رفع آن وجود دارد.

سایت شما در اتر ناپدید نشده است. هنوز آنجاست، پشت آن پیغام خطا. مشکل ممکن است چیزی به سادگی یک نقطه ویرگول از دست رفته در یک فایل PHP باشد. خطاهای نحوی وردپرس مکرر نیستند، اما رخ می دهند و اصلاح آن نسبتا ساده است.

در این مقاله، توضیح خواهیم داد که خطای نحوی چیست، همراه با برخی از دلایل رایج. سپس شما را در مراحلی که باید برای مکان یابی و رفع خطا طی کنید راهنمایی می کنیم. بیایید شروع کنیم!

خطای نحوی چیست؟

یک خطای نحوی  زمانی رخ می دهد که دستوری به درستی نوشته نشده باشد.

این ممکن است شامل وجود یک اشتباه گرامری، یک کلمه غلط املایی یا علامت گم شده یا یک علامت نگارشی نادرست در کد سایت شما باشد. در وردپرس، این معمولا یک خطای PHP است.

علل رایج خطاهای نحوی در وردپرس

زمانی که کد را اشتباه چسبانده اید ممکن است یک خطای نحوی رخ دهد. ممکن است هنگام کپی کردن کد، بخشی از آن را از دست داده باشید یا شاید یک تگ بسته اضافی در انتهای اسکریپت وجود داشته باشد.

این یک تگ باز PHP است: <?php، و این یک تگ بسته است: ?>.

هنگامی که یک قطعه کد PHP را کپی و جایگذاری می کنید، اغلب شامل تگ باز می شود که باعث ایجاد یک خطای نحوی می شود. از آنجایی که احتمالاً قطعه را در کد موجود قرار می دهید، نیازی به اضافه کردن تگ باز ندارید.

 

همچنین ممکن است هنگام ویرایش قالب خود  در سفارشی ساز وردپرس با یک خطای نحوی مواجه شوید. اگر این اتفاق بیفتد، به طور کلی می‌دانید که مشکل چیست یا حداقل در کجای فایل رخ می‌دهد. اگر مطمئن نیستید، نگران نباشید. با ایجاد چند تغییر در فایل wp-   config.php می توانید خطا را پیدا  کنید.

دلیل دیگری که ممکن است این پیام را مشاهده کنید، به‌روزرسانی یا نصب افزونه است. ممکن است برنامه افزودنی با نسخه وردپرس شما سازگار نباشد یا ممکن است مشکلات دیگری در کار باشد. اگر هنگام بروز خطا در حال به روز رسانی یا نصب یک افزونه بودید  ، به احتمال زیاد منبع مشکل همین است.

چرا رفع خطای نحو وردپرس اهمیت دارد؟

یک خطای نحوی نشان می دهد که چیزی در کد سایت شما درست نیست. این مشکل می تواند وب سایت شما را خراب کند و شما را با یک صفحه یا پیام خطا خالی کند .

اگر وب‌سایت شما از کار افتاده یا غیرقابل دسترسی باشد، بدیهی است که تجربه کاربری (UX) را مختل می‌کند . علاوه بر آسیب رساندن به ترافیک و نرخ تبدیل شما، داشتن یک صفحه خالی در جایی که سایت شما باید باشد می تواند به رتبه بندی بهینه سازی موتور جستجو  (SEO) شما نیز آسیب برساند.

پیام های خطای نحوی وردپرس می تواند نگران کننده باشد، به خصوص اگر با کد وب سایت آشنا نباشید. خوشبختانه همانطور که خواهید دید، اکثر خطاهای نحوی راه حل ساده ای دارند.

نتیجه

مواجه شدن با خطاهای نحو ممکن است خسته کننده باشد زیرا سایت وردپرس شما محتوای واقعی خود را نشان نمی دهد.

با این حال، رفع خطاهای نحوی بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل خراب را مشخص کرده و آن را از File Manager تغییر دهید.

آموزش فوق را دنبال کنید و سایت شما در کمترین زمان به درستی کار خواهد کرد! موفق باشید!

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان