🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع مشکلات تغییر مسیر وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع مشکلات تغییر مسیر وردپرس

رفع مشکلات تغییر مسیر وردپرس

وردپرس واقعاً می خواهد بازدید کنندگان را به هر آدرسی که در تنظیمات وردپرس تنظیم شده است هدایت کند. همچنین، برخی از افزونه ها ممکن است کل URL وب سایت سایت شما را برای پیوندها ذخیره کنند (برای مثال برخی از افزونه های منو این کار را انجام می دهند) این می تواند منجر به حلقه های تغییر مسیر بی نهایت شود که در آن یک خطای مرورگر در امتداد خطوط “Redirects بیش از حد” دریافت می کنید.

مشکل دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید این است که سایت وردپرس شما را به یک آدرس وب سایت قدیمی هدایت می کند. این مقاله راه های مختلفی را برای رفع این مشکلات بیان می کند.

اجازه دهید وردپرس بداند URL سایت صحیح چیست

اگر آدرس وب سایت وردپرس خود را تغییر می دهید، یعنی نام دامنه خود، باید به وردپرس اطلاع دهید که آدرس وب سایت جدید آن چیست. این معمولاً مشکل حلقه تغییر مسیر را برطرف می کند. این فقط در صورتی اعمال می شود که نام دامنه وب سایت شما تغییر کرده باشد. اگر آدرس وب سایت خود را تغییر نداده اید و مشکلات تغییر مسیر را می بینید، به احتمال زیاد مشکل در سطح DNS است. برای راه حل های احتمالی به بخش DNS در این مقاله بروید. برای به روز رسانی آدرس سایت وردپرس، Webdock ابزاری به نام wp-cli دارد که می تواند به راحتی به شما در انجام این کار کمک کند.

در حال نصب WP-CLI

 

WP-CLI  ابزاری است که به شما کمک می‌کند و Webdock Backend با نصب وردپرس خود تعامل داشته باشید. اگر وب ‌سایت شما روی سرور Webdock است، این کار واقعاً آسان است: با رفتن به مدیریت وردپرس شروع می‌کنید و به سادگی روی دکمه نصب WP- CLI  در سرور خود کلیک می‌کنید. اگر وردپرس را با استفاده از Webdock نصب کرده اید، این کار را قبلاً در تنظیمات اولیه وردپرس انجام داده اید. اگر به تازگی سایت وردپرس خود را به Webdock منتقل کرده اید، پس از نصب WP-CLI، کافیست روی دکمه «ذخیره مسیر» در زیر بخش وردپرس از قبل نصب شده کلیک کنید.

به روز رسانی آدرس سایت

هنگامی که WP-CLI نصب شد، می‌توانید به سادگی دستور زیر را در خط فرمان اجرا کنید، و باید وارد شوید ابتدا دایرکتوری کاری خود را به ریشه وب خود تغییر دهید، این معمولاً /var/www/html است: جایی که example.dev دامنه قدیمی شما و example.com دامنه جدید شما است. با این کار هر پلاگین یا سایر مؤلفه هایی که ممکن است URL های مطلق را در پایگاه داده نوشته باشند نیز برطرف می کند.

به روز رسانی URL سایت بدون استفاده از WP-CLI

توصیه می کنیم از wp-cli استفاده کنید زیرا در این صورت می توانید مطمئن باشید که همه مراجع به آدرس وب سایت قدیمی شما به روشی ایمن به روز می شوند. با این حال، می توانید سعی کنید فقط به هسته وردپرس بگویید URL وب سایت جدید چیست. این برای سایت‌هایی که از افزونه‌هایی استفاده نمی ‌کنند که به URL سایت در داده‌ها تنظیمات خودشان اشاره می‌کنند کار می‌کند و ممکن است برای شما خوب کار کند. می توانید آدرس سایت را در تنظیمات داشبورد وردپرس (در صورت دسترسی) یا در فایل wp-config یا مستقیماً در پایگاه داده خود به صورت دستی به روز کنید (البته اگر جداول خاصی را تغییر دهید ممکن است منجر به خطا شود)

تغییر مسیرهای وردپرس در برخورد با تنظیمات DNS

از آنجایی که وردپرس دوست دارد به آدرس وب سایت تنظیم شده در تنظیمات خود تغییر مسیر دهد، این می تواند با موارد دیگری مانند تغییر مسیر در سطح DNS در تضاد باشد. مثلاً در DNS خود تنظیم کرده اید که دامنه باید همیشه از example.com به www.example.com هدایت شود.

اگر دامنه را در تنظیمات وردپرس فقط روی example.com تنظیم کرده اید، وردپرس همیشه سعی می کند www را به غیر www هدایت کند و سطح DNS سعی می کند برعکس انجام دهد. سپس در مرورگر خود پیغام “Redirects بیش از حد” را دریافت خواهید کرد. با تراز کردن دو تنظیمات این مشکل را برطرف کنید تا دیگر تضادی وجود نداشته باشد.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان