🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع خطاهای فید RSS در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع خطاهای فید RSS در وردپرس

رفع خطاهای فید RSS در وردپرس

فید RSS وب سایت وردپرس شما می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده شود. از آنجایی که هدف آن این است که محتوای شما را به راحتی فهرست بندی کند، می توان آن را به روش های بی شماری به اشتراک گذاشت تا به ارتقای کسب و کار کمک کند. این مانند ارائه فهرست مطالب به افراد دیگر به سایت خود است. متأسفانه گاهی اوقات خطاها ظاهر می شوند و شما را از استفاده از این سیستم باز می دارند. در اینجا، نحوه رفع خطای RSS وردپرس را در صورت وقوع اتفاقی یاد خواهید گرفت.

فید RSS چیست؟

فید RSS که اغلب به آن پیوند واقعا ساده می‌گویند، در اصل فهرستی از پست‌هایی است که در وردپرس ایجاد می‌کنید. صاحبان وب سایت ها اغلب از این فید برای جذب مخاطبان گسترده تر استفاده می کنند. سایت‌هایی که محتوا، برنامه‌های خواننده RSS و حتی برخی از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی را عمومی می‌کنند، از این اطلاعات برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما استفاده می‌کنند. اگر چه تقریباً به اندازه سال 2005 محبوب نیست، اما هنوز یک روش آسان و قابل اجرا برای به اشتراک گذاری محتوا است. در بیشتر موارد، با تایپ کردن “/feed”  بعد از URL دامنه شما، می توان به فید دسترسی پیدا کرد. به عنوان مثال،  ggexample.com/feed فایل XML فید RSS را نمایش می دهد. مگر اینکه از افزونه ای برای سفارشی سازی فید استفاده کنید.

راه حل 1: تعمیر فید RSS با یک پلاگین

شاید یکی از ساده ترین راه ها برای رفع خطاهای RSS استفاده از یک افزونه باشد. این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که در روت کردن کدنویسی وب سایت خود احساس راحتی نکنید. اگرچه این ممکن است تمام مشکلاتی را که پیش می‌آیند برطرف نکند، اما مطمئناً یکی از بهترین مکان‌ها برای شروع است. ممکن است در وقت و انرژی شما برای حل مشکل صرفه جویی کند.

افزونه Fix My Feed RSS Repair بر روی خطاهای مربوط به تجزیه تمرکز دارد. به عنوان مثال، اگر “خطای تجزیه XML” را با یک خط و شماره ستون بعد از آن مشاهده کردید، این افزونه ممکن است به تعمیر عملکرد کمک کند. این یک افزونه ساده است که ابزار جدیدی را برای رفع این مشکل به منوی داشبورد شما اضافه می کند. پس از فعال سازی افزونه، از داشبورد وردپرس به «ابزار» خود بروید. دستور RSS Feed Fix را خواهید دید. پس از کلیک بر روی آن، یک پنجره جدید با یک دکمه ساده با عنوان “Fix   Feed”  باز می شود. افزونه بقیه کارها را انجام خواهد داد.

راه حل 2: تعمیر فید RSS به صورت دستی

اغلب، خطاهای تجزیه یا عملکرد به دلیل کد بد رخ می دهد. حتی بهترین برنامه نویسان می توانند به طور تصادفی فراموش کنند که آرگومان را هنگام برنامه نویسی در PHP ببندند یا فضاهایی را که نباید وجود داشته باشد، قرار دهند. معمولاً این نوع خطای RSS وردپرس هنگام ویرایش فایل “functions.php” رخ می دهد. یکی از بزرگترین مقصرها بسته شدن تگ PHP در کد است. همچنین می خواهید مطمئن شوید که پس از بسته شدن هیچ فاصله یا خطی وجود ندارد. برخی از توسعه دهندگان برای رفع مشکل، بسته شدن را به طور کلی حذف می کنند. این به این دلیل است که برچسب بسته شدن لزوماً برای عملکرد صحیح وب سایت لازم نیست.

اگر در مورد فید RSS و معتبر بودن آن کنجکاو هستید، همیشه می‌توانید از ابزار موجود در   FeedValidator.org استفاده کنید . این برنامه فید شما را از نظر اعتبار بررسی می کند و در عین حال پیشنهادهایی برای سازگاری بیشتر به شما می دهد.

اگرچه خطای RSS وردپرس باعث از بین رفتن کامل وب سایت شما نمی شود، اما می تواند شما را از یک روش خوب برای بازاریابی محتوایی محروم کند. از فیدها برای به اشتراک گذاری پست ها، ویدئوها و حتی پادکست های صوتی از طریق وردپرس استفاده می شود. ارزش فید RSS خود را دست کم نگیرید. ممکن است مسئول افزایش شهرت آنلاین کسب و کار باشد.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان