🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع خطای مرگبار بیش از حداکثر زمان اجرا

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع خطای مرگبار بیش از حداکثر زمان اجرا

رفع خطای مرگبار بیش از حداکثر زمان اجرا

آیا هنگام تلاش برای به روز رسانی افزونه یا طرح زمینه وردپرس، «خطای مهلک: بیش از حداکثر زمان اجرای 30 ثانیه» را روی صفحه نمایش خود مشاهده می کنید؟ معمولاً این مشکل زمانی رخ می دهد که یک کد PHP در وردپرس زمان زیادی برای اجرا می برد و به حداکثر محدودیت زمانی تعیین شده توسط سرور میزبان وردپرس شما می رسد . محدودیت زمانی مهم است زیرا به جلوگیری از سوء استفاده از منابع سرور کمک می کند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه خطای مهلک را برطرف کنید: بیش از حداکثر زمان اجرا در وردپرس.

وردپرس عمدتاً به زبان برنامه نویسی PHP کدگذاری شده است. برای محافظت از سرورهای وب در برابر سوء استفاده، محدودیت زمانی برای مدت زمان اجرای یک اسکریپت PHP تعیین شده است. محدودیت زمانی واقعی در شرکت‌های میزبان متفاوت است، با این حال اغلب اوقات حداکثر زمان اجرا بین 30 تا 60 ثانیه تنظیم می‌شود، زیرا معمولاً برای اجرای یک اسکریپت PHP خوب کافی است. هنگامی که یک اسکریپت به حداکثر محدودیت زمان اجرا می رسد، منجر به خطای بیش از حداکثر زمان اجرا می شود.

رفع خطای بیش از حد زمان اجرا

اگرچه خطای حداکثر زمان اجرا یک خطای مرگ‌آور نامیده می‌شود، اما یکی از رایج‌ترین خطاهای وردپرس است و می‌توانید به راحتی آن را برطرف کنید. بسته به زمان و مکان ایجاد خطا، وردپرس ممکن است پیام خطای زیر را به بازدیدکنندگان وب سایت شما نشان دهد. این بخشی از ویژگی حفاظت از خطای کشنده است که در وردپرس 5.2 اضافه شده است. همچنین ممکن است ایمیلی دریافت کنید که به شما می گوید کدام افزونه (اگر افزونه ای خطا را ایجاد کرده باشد) باعث این مشکل شده است.

پس از آن، می توانید به سادگی افزونه ایجاد خطا را غیرفعال یا حذف کنید. با این حال، اگر نمی‌خواهید افزونه‌ای را غیرفعال کنید، می‌توانید علت اصلی ایجاد خطا را برطرف کنید. برای رفع خطا، باید فایل htaccess. خود را به صورت دستی ویرایش کنید و یک خط کد ساده اضافه کنید. به سادگی با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP به وب سایت خود متصل شوید .

فایل htaccess.  شما در همان پوشه پوشه های  wp-content/ و wp-admin/ قرار دارد. اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، به مقاله ما در مورد اینکه چرا نمی توانید فایل htaccess. را پیدا کنید و چگونه آن را پیدا کنید نگاه کنید.

رفع سریع (دیدن خطا را متوقف کنید و سایت خود را دوباره آنلاین کنید)

از آنجایی که این خطا نشان می دهد که محدودیت زمانی تنظیم شده برای اجرای یکی از اسکریپت های شما کافی نیست، می توانید با افزایش مدت زمان آن را به سرعت برطرف کنید. ساده ترین راه برای افزایش حد، نصب آن است افزونه WP Maximum Execution Time Exceeded. تنها کاری که باید انجام دهید این است افزونه را نصب کنید و محدودیت زمانی شما افزایش یافته است. اگر در آینده می خواهید محدودیت زمانی را به مقادیر پیش فرض بازنشانی کنید، به سادگی افزونه را حذف نصب کنید.

این افزونه محدودیت زمانی اجرای شما را با افزودن یک پیکربندی به فایل htaccess شما افزایش می دهد. بنابراین، اگر ترجیح می دهید برای چیزی به این سادگی افزونه اضافه نکنید، می توانید به سادگی max_execution_time وردپرس را مستقیما در خود افزایش دهید.

راه حل بهتر (مشکل اساسی را پیدا کنید و آن را برطرف کنید تا سایت شما دوباره آنلاین شود)

راه حل بالا مشکل Maximum Execution Time Exceeded را برطرف می کند، اما در اصل یک پچ است. شما در حال افزایش محدودیت حافظه برای قرار دادن اسکریپتی هستید که اجرای آن بسیار طولانی است. راه حل بهتر این است که اسکریپتی را پیدا کنید که اجرای آن خیلی طول می کشد و از شر آن خلاص شوید. خیلی بعید است که یکی از اسکریپت های اصلی وردپرس شما مقصر باشد. این اسکریپت ها با استانداردهای دقیق کدگذاری شده اند. بنابراین، برای یافتن اسکریپت وقت گیر باید به دنبال تم ها و افزونه های خود باشید.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان