🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

ویندوز 12 می تواند اشتباه بزرگ ویندوز 11 را تکرار کند

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

ویندوز 12 می تواند اشتباه بزرگ ویندوز 11 را تکرار کند

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اولین جزئیات در مورد Windows 12 در حال شکل گیری است و شایعه شده سیستم عامل می تواند بزرگترین اشتباه ویندوز 11 را تکرار کند. قبلاً شنیده‌ام، سیستم‌عامل جدید احتمالاً تمرکز زیادی بر ویژگی‌های هوش مصنوعی خواهد داشت. اکنون، همانطور که توسط Windows Central گزارش شده است، می شنویم که بسیاری از این ویژگی ها به یک واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) نیاز دارند.
ادامه گزارش
سخت است که مایکروسافت با ویندوز 11 و نیاز آن به ماژول پلتفرم مورد اعتماد (TPM) را فراموش کرد. این تراشه امنیتی، حداقل در سخت‌افزار، در اکثر اجزای رایانه شخصی موجود نیست، که باعث می‌شود بسیاری بر این باور باشند که رایانه شخصی آنها در زمانی که واقعاً با ویندوز 11 سازگار بود، سازگار نیست.
اگر ویندوز 12 به NPU نیاز داشته باشد، می‌توانیم آن را دوباره ببینیم. گزارش Windows Central بیان می کند که نسخه بعدی ویندوز به شدت بر روی هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد. برخی از ویژگی ها می توانند شامل Windows Copilot پیشرفته، جستجوی تقویت شده با هوش مصنوعی، ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی برای بازی ها و ویدئوها، و تصاویر پس زمینه متحرک با هوش مصنوعی باشند، “بسیاری از آنها احتمالاً برای عملکرد به سخت‌افزار جدید NPU نیاز دارد.”
در این گزارش نمی‌توان گفت که نسخه بعدی ویندوز به یک NPU نیاز دارد، اما بسیاری از ویژگی‌ها را می‌توان به آن سخت‌افزار محدود کرد. بعید است که مایکروسافت تا آنجا پیش برود که برای استفاده از ویندوز 12 به یک NPU نیاز داشته باشد، زیرا ما تازه شاهد ورود سخت افزار به بازار هستیم.
AMD اولین بار با هوش مصنوعی Ryzen خارج شد، که با CPU های Ryzen 8040 در حال پیشرفت است. علاوه بر این، ما می دانیم که CPU های Meteor Lake آینده اینتل در یک NPU بسته خواهند شد. کوالکام حتی با تراشه های Snapdragon X Elite برای رایانه های شخصی ویندوزی، کلاه خود را در رینگ پرتاب می کند.
سال آینده بیایید، رایانه های شخصی هوش مصنوعی زیادی خواهیم داشت، اما جدید و احتمالاً بسیار گران هستند. مایکروسافت نمی‌خواهد نسخه بعدی ویندوز را فقط به کاربرانی محدود کند که می‌توانند جدیدترین و بهترین لپ‌تاپ‌ها را بخرند، بنابراین تصور اینکه حتی برای استفاده از سیستم‌عامل به NPU نیاز دارید، سخت است.
با این حال، این به طور کامل مشکل را حل نمی کند. اگر ویژگی‌های هوش مصنوعی اصلی‌ترین ویژگی ویندوز 12 باشد و NPUها در رایانه‌های شخصی قدیمی‌تر در دسترس نباشند، مایکروسافت می‌تواند پایگاه کاربران ویندوز را حتی بیشتر از هم بپاشد. به گفته Windows Central، این یک نگرانی مشروع در مایکروسافت است.
ما می دانیم که هوش مصنوعی تمرکز بزرگی برای مایکروسافت است و اکنون چندین گزارش ادعا کرده اند که ویندوز 12 در مقطعی از سال آینده راه اندازی می شود . اکنون تنها سؤال واقعی این است که آیا کاربران برای استفاده از سیستم عامل باید رایانه شخصی خود را ارتقا دهند.
دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت
همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید
منبع خبر: digitaltrends

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان