🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع خطای ایجاد اتصال به پایگاه داده در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع خطای ایجاد اتصال به پایگاه داده در وردپرس

رفع خطای ایجاد اتصال به پایگاه داده در وردپرس

آیا اعلان «خطا در ایجاد اتصال پایگاه داده» را در وب سایت وردپرس خود مشاهده می کنید؟ این یک خطای مهلک است که وب سایت وردپرس شما را برای کاربران غیر قابل دسترس می کند. این خطا زمانی رخ می دهد که وردپرس نتواند به پایگاه داده متصل شود. تعدادی از موارد می تواند بر اتصال پایگاه داده وردپرس شما تأثیر بگذارد که عیب یابی آن را برای مبتدیان کمی دشوار می کند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای ایجاد اتصال پایگاه داده در وردپرس را برطرف کنید.

چه چیزی باعث ایجاد خطا در ایجاد اتصال به پایگاه داده در وردپرس می شود؟

مشکل “خطا در برقراری اتصال پایگاه داده” می تواند به دلیل اطلاعات نادرست پایگاه داده در تنظیمات وردپرس شما، پایگاه داده خراب یا سرور پایگاه داده بی پاسخ باشد. پایگاه داده نرم افزاری است که ذخیره، سازماندهی و بازیابی داده ها را در نرم افزارهای دیگر آسان می کند. به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، وردپرس از یک پایگاه داده برای ذخیره تمام محتوا و سایر داده های وب سایت شما استفاده می کند. سپس هر بار که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند به پایگاه داده متصل می شود.

وردپرس برای اتصال به پایگاه داده به اطلاعات زیر نیاز دارد:

  • نام پایگاه داده
  • نام کاربری پایگاه داده
  • رمز پایگاه داده
  • سرور پایگاه داده

نحوه رفع خطای اتصال پایگاه داده در وردپرس با عیب یابی

 

1. اعتبار پایگاه داده وردپرس خود را بررسی کنید

شایع ترین دلیل خطای اتصال پایگاه داده در وردپرس، اعتبارنامه نادرست پایگاه داده است. اگر اخیراً سایت وردپرس خود را به یک میزبان جدید منتقل کرده اید ، احتمالاً این دلیل می تواند باشد. اعتبار پایگاه داده وردپرس شما در فایل wp-config.php ذخیره می شود. این فایل پیکربندی وردپرس است که شامل تنظیمات مهم وردپرس از جمله اطلاعات پایگاه داده است. اگر قبلا فایل wp-config.php را ویرایش نکرده اید، به راهنمای ما در مورد نحوه ویرایش فایل wp-config.php در وردپرس نگاهی بیندازید.

2. اطلاعات میزبان پایگاه داده خود را بررسی کنید

اگر مطمئن هستید که اطلاعات نام پایگاه داده، نام کاربری و رمز عبور شما صحیح است، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که از اطلاعات میزبان پایگاه داده درست استفاده می کنید. اکثر شرکت های میزبان وردپرس از لوکال هاست به عنوان میزبان پایگاه داده شما استفاده می کنند. با این حال، برخی از شرکت های میزبان وردپرس مدیریت شده از سرورهای جداگانه برای میزبانی پایگاه داده استفاده می کنند. در این صورت اطلاعات میزبان پایگاه داده شما لوکال هاست نخواهد بود. برای تایید اطلاعات میزبان پایگاه داده خود باید با شرکت میزبان وردپرس خود تماس بگیرید.

3. پایگاه داده وردپرس را تعمیر کنید به عنوان مثال، اگر خطای دیگری در wp-admin دریافت می کنید، چیزی شبیه به یک یا چند جدول پایگاه داده در دسترس نیستند. ممکن است پایگاه داده نیاز به تعمیر داشته باشد، سپس باید پایگاه داده خود را تعمیر کنید. می توانید این کار را با افزودن خط زیر در فایل wp-config.php خود انجام دهید.

4. بررسی کنید که آیا سرور پایگاه داده شما خراب است یا خیر

اگر همه چیز درست به نظر می رسد و وردپرس هنوز نمی تواند به پایگاه داده متصل شود، ممکن است سرور پایگاه داده شما سرور MySQL از کار افتاده باشد. این ممکن است به دلیل ترافیک سنگین روی سرور اتفاق بیفتد. اساسا، سرور میزبان شما نمی تواند بار را تحمل کند (مخصوصاً زمانی که در هاست اشتراکی هستید). سایت شما واقعا کند می شود و برای برخی از کاربران حتی ممکن است خطا را خروجی کند. بنابراین بهترین کاری که باید انجام دهید این است که با ارائه دهنده هاست خود تماس تلفنی یا چت زنده داشته باشید و از آنها بپرسید که آیا سرور MySQL شما پاسخگو است یا خیر.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان