🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

رفع خطای 403 وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

رفع خطای 403 وردپرس

– آموزش رفع خطای 403 در وردپرس:

مواجهه با خطای 403 در ورد پرس یکی از مشکلاتی است که هر کاربر وردپرسی ممکن است به آن برخورد کند. این خطا میتواند بسیاری از کاربران تازه وارد را نگران کند. اما جای هیچگونه نگرانی نیست، زیرا راه های بسیاری برای رفع خطای 403 در وردپرس وجود دارد. در این مقاله ما به دلایل اصلی بروز این خطا و سپس راه حل هایی برای رفع آن خواهیم پرداخت.

– دلایل بروز خطای 403:

خطای 403  یک کد وضعیت HTTP است که هنگام تلاش برای رفتن به سایتی که دسترسی آن ممنوع میباشد ظاهر میگردد. این کد را میتوان به صورت جملات زیر نیز مشاهده کرد

(دسترسی رد شد، شما اجازه دسترسی ندارید)

(ممنوع: شما اجازه دسترسی به این سرور را ندارید)

دلیل مشاهده این کد، روش وب سایت شما برای اطمینان از این است که شما یا هر کسی که قصد دسترسی به صفحه را دارد مطمئن است که اجازه این کار را ندارد. این امر اغلب به دلیل اشتباه بودن پوشه یا مجوزهای پرونده یا تنظیمات نادرست در پرونده .htaccess است.

– نحوه رفع خطای 403:

برای رفع این خطا 4 روش را به شما پیشنهاد میکنیم:

1–صفحه را رفرش کنید:

شاید ساده به نظر برسد اما رفرش کردن صفحه همیشه ارزش امتحان را دارد. بیشتر اوقات خطای 403 موقتی است و ممکن است با یک به روزرسانی ساده برطرف شود.

برای این کار میتوانید از کلید F5 استفاده کنید.

در بیشتر مواقع  این مسئله مشکلی را برطرف نمی کند اما ارزش امتحان کردن را دارد.

2–آدرس را دوباره چک کنید:

URL  نادرست یکی از متداول ترین علل خطای 403 است. مطمئن شوید آدرسی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید مربوط به یک صفحه وب یا پرونده است و برای یک فهرست نیست .

یک URL معمولی به .com ، .php ، .org ، .html ختم می شود یا فقط پسوند دارید ، در حالی که URL دایرکتوری معمولاً به /.ختم میشود.

3–بررسی کنید که وب سایت دارای رمز عبور محافظت شده است یا نه:

برخی مواقع وب‌سایت‌ها با رمز محافظت می‌شوند و از شما می‌خواهند که وارد شوید. اگر قبلاً از این وب‌سایت بازدید کرده‌اید و ورود و رمز عبور دارید، سعی کنید به صفحه اصلی آن بروید و وارد شوید . پس از آن می توانید دوباره سعی کنید به صفحه مورد نظر وارد شوید.

4–افزونه های وردپرس را غیرفعال کنید:

با اینکه افزونه ها برای ساخت سایت شما به آنچه که هستند مفید میباشند ، اما ممکن است باعث شوند که مشکلاتی مانند خطاهای ممنوع 403 ایجاد شود. بهترین راه برای ادامه کار غیر فعال کردن همه افزونه هایی است که به طور همزمان استفاده می کنید ، به جای اینکه هر کدام را جداگانه انجام دهید. از طریق این مرحله ، می توانید مشکل را پیدا کنید و کار بر روی درمان را شروع کنید.

در این مطلب سعی کردیم راه های ساده و کاربردی را که برای رفع این خطا وجود داشت را برای شما عنوان کنیم، در پایان امیدواریم که با استفاده از این روش ها بتوانید از شر این خطا خلاص شوید.

با تشکر از اینکه این مقاله را مطالعه فرمودید.

 

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان