🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

چگونه خطای 400 درخواست بد در وردپرس را رفع کنیم؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

چگونه خطای 400 درخواست بد در وردپرس را رفع کنیم؟

چگونه 400 خطای درخواست بد در وردپرس را رفع کنیم؟

آیا در تلاش برای رفع خطای 400 درخواست بد در وردپرس هستید؟ تو در جای درستی هستی!

در این مقاله به شما نشان خواهم داد که چگونه این خطاهای رایج وردپرس را عیب یابی کنید.

بیایید شروع کنیم!

خطای 400 Bad Request چیست؟

خطای 400 Bad Request Error نشان می دهد که سرور به دلیل نحو نامعتبر قادر به پردازش درخواست نیست. در دسته خطای مشتری قرار می گیرد. بنابراین، خطای 400 Bad Request حتی قبل از اینکه توسط سرور پردازش شود اتفاق می افتد.

در این مقاله، به شما نشان خواهم داد که چگونه به سرعت این خطای رایج وردپرس را برطرف کنید.

دلایل اصلی خطای 400 در وردپرس

خطاهای 400 می تواند دلایل زیادی داشته باشد، اما در اینجا رایج ترین آنها وجود دارد:

  • در حال آپلود یک فایل خیلی بزرگ
  • برای محافظت از پهنای باند، بسیاری از وب سرورها (تقریبا همه آنها) به طور پیش فرض اندازه فایل هایی را که بازدید کنندگان می توانند آپلود کنند محدود می کنند. هنگامی که چنین آپلودی رخ می دهد، سرور یک خطای 400 Bad Request را برمی گرداند. به هر حال، برای امنیت بهتر است که به کاربر خود اجازه آپلود فایل های سنگین را در وب سایت های وردپرسی ندهید.
  • ارسال درخواست به یک URL نامعتبر

 ارسال درخواست به یک URL نامعتبر (به عنوان مثال: با نویسه‌های اشتباه، نحو نادرست یا نویسه‌های غیرقانونی) می‌ تواند خطای درخواست بد 400 را برگرداند. اگر URL خود را به درستی رمزگذاری نکنید، این می تواند به راحتی اتفاق بیفتد.

  • کوکی منقضی شده/اشتباه است

گاهی اوقات مرورگر شما می تواند کوکی های نامعتبر یا منقضی شده را ذخیره کند. سرور ممکن است این کوکی را خطرناک تشخیص دهد و کد خطای 400 Bad Request را برگرداند.

عیب یابی کد خطای 400 در وردپرس

نکته مهم: قبل از تلاش برای رفع هر گونه خطای HTTP در وردپرس، همیشه باید از وب سایت وردپرس خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید (FTP + پایگاه داده).

اگرچه به عنوان یک خطای مشتری طبقه بندی می شود، اغلب در تقاطع بین مشتری، سرور و یا یک برنامه وب قرار دارد. بنابراین تعیین علت و رفع کد خطای 400 درخواست بد در وردپرس می تواند چالش برانگیز باشد.

با این حال، خطای 400 درخواست بد نشان می دهد که درخواست ارسال شده توسط مشتری بنا به دلایلی نامعتبر بوده است، بنابراین اگر از وردپرس استفاده می کنید ابتدا باید چه کاری انجام دهید: یک نسخه پشتیبان تهیه کنید!!!

 

URL درخواست شده را بررسی کنید

رشته های URL اشتباه رایج ترین دلایل خطای 400 Bad Request هستند. بررسی کنید که هیچ کاراکتر ناخواسته یا غیرقانونی در URLی که در مرورگر خود تایپ کرده اید وجود نداشته باشد. همچنین باید مطمئن شوید که آنها با اسلش های کافی از هم جدا شده اند.

گاهی اوقات URL دارای کاراکترهای خاصی مانند %%% است و این می تواند منجر به خطای 400 شود. اگر این اتفاق افتاد، باید بررسی کنید که وب سایت وردپرس شما به درستی کدگذاری شده است.

اگر با این مشکل دارید، این ابزار شگفت‌انگیز رمزگذار و رمزگشای URL برای وردپرس را بررسی کنید. وقتی فکر می کنید که ساختار URL خوبی دارید، سعی کنید صفحه را به روز کنید. اگر کار نکرد، به مرحله بعدی بروید!

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان