🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

Angular CLI چیست؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

Angular CLI چیست؟

وبلاگ ایران اسکریپت، Angular CLI (Command Line Interface) یک ابزار قدرتمند برای توسعه و ایجاد برنامه های وب با استفاده از Angular است. این ابزار توسط تیم توسعه Angular ایجاد شده است و دارای ویژگی های بسیاری است که توسعه دهندگان را در فرآیند توسعه برنامه های وب با Angular یاری می کند.

Angular CLI

Angular CLI از خط فرمان قابل استفاده است و می توان با استفاده از دستورات CLI بسیاری از وظایف مرتبط با توسعه برنامه های Angular را انجام داد. برخی از این دستورات شامل ایجاد جدید برنامه، ایجاد کامپوننت ها، ماژول ها و خدمات، اجرای برنامه در حالت توسعه، ساخت برنامه برای توزیع و بسیاری دیگر می باشند.

ویژگی های کاربردی Angular CLI

از ویژگی های کاربردی Angular CLI می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ایجاد سریع برنامه: با استفاده از دستور ng new می توان به راحتی یک برنامه جدید Angular ایجاد کرد. این دستور خودکارا پوشه های مورد نیاز را ساخته و تمام فایل های مورد نیاز را راه اندازی می کند.

2. ایجاد کامپوننت ها، ماژول ها و خدمات: با استفاده از دستورات ng generate component، ng generate module و ng generate service می توان به سادگی کامپوننت ها، ماژول ها و خدمات مورد نیاز را ایجاد کرد. این دستورات خودکارا فایل های مورد نیاز برای هر کدام از این عناصر را ایجاد می کنند.

3. اجرای برنامه در حالت توسعه: با استفاده از دستور ng serve می توان برنامه را در حالت توسعه اجرا کرد. این دستور یک سرور توسعه راه اندازی می کند و به طور خودکار تغییرات اعمال شده در کد را نمایش می دهد.

4. ساخت برنامه برای توزیع: با استفاده از دستور ng build می توان برنامه را برای توزیع آماده کرد. این دستور فایل های مورد نیاز برای راه اندازی برنامه را تولید می کند و آن را آماده برای انتشار می کند.

5. افزودن پلاگین ها: Angular CLI قابلیت افزودن پلاگین ها را نیز دارد. این پلاگین ها می توانند وظایف خاصی را به Angular CLI اضافه کنند و برای توسعه دهندگان راحت تر کنند.

سخن آخر

Angular CLI یک ابزار بسیار مفید برای توسعه برنامه های Angular است. با استفاده از این ابزار، توسعه دهندگان می توانند به سادگی و بهره وری بیشتر، برنامه های وب قدرتمند با Angular را ایجاد کنند.

دوره های آموزشی کالج ایران اسکریپت

همین الان بر روی لینک کلیک کنید و ثبت نام کنید

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان