🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

خطای 402 چیست؟ رفع خطای 402 در وردپرس

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

خطای 402 چیست؟ رفع خطای 402 در وردپرس

خطای 402 چیست؟ رفع خطای 402 در وردپرس

شکی نیست که وردپرس یکی از همه کاره ترین CMS های موجود است. با این حال، نقطه ضعف کنترل زیاد روی یک سایت این است که یک حرکت اشتباه می تواند کل سایت را خراب کند و در بدترین حالت حتی می تواند کل محتوای وب سایت را حذف کند.

خوشبختانه برای کاربران وردپرس، راهنماهای بسیاری به صورت آنلاین در مورد خطاهای مختلف وردپرس و نحوه رفع آنها وجود دارد. با این حال، کمترین خطاهایی که درباره آن صحبت می شود خطاهای 402، 403، 404، 500 و 502 Bad Gateway در وردپرس است.

امروز، ما مقاله‌ای را گردآوری کرده‌ایم که در آن جزئیات خطای 402 چست و چگونه می ‌توانید آنها را برطرف کنید.

خطای 402 چیست؟

خطای VAST 402، با نام “Unable to download or time out of Media File URI ” خطایی است که می تواند به دلیل مشکل در واکشی یا پخش فایل رسانه ایجاد شود.

چگونه خطای 402 را در وردپرس برطرف کنیم؟

خطای 402 وردپرس به احتمال زیاد به دلیل خطای نصب افزونه یا قالب در سایت وردپرس شما است. مشکل 402 این است که به صاحبان سایت اجازه ورود به پنل مدیریت خود را نمی دهد. در این صورت می توانید به صورت دستی افزونه های موجود در موضوع سایت را بدون مراجعه به پنل مدیریت بازنشانی کنید.

  • وارد صفحه میزبان شوید.
  • “PHPMyAdmin” را پیدا کنید.
  • روی 402 در پایگاه داده سایت وردپرس اشتباه کلیک کنید.
  • در جدول WP_options، active_plugins را در زیر option_NAME پیدا کنید.
  • option_value مربوط به active_plugins را به a: 0: {} تغییر دهید.
  • تغییرات را ذخیره کنید.

اگر افزونه بازنشانی دستی خطای 402 را برطرف نکرد، می‌ توانید با دنبال کردن این مراحل، موضوع را در سایت وردپرس خود غیرفعال کنید.

  • کلاینت FTP را دانلود و نصب کنید.
  • با وارد کردن اعتبار مورد نیاز به سرویس گیرنده FTP وارد سرور شوید.
  • پوشه “WP-Content” را در پوشه پایگاه داده ریشه پیدا کنید و سپس روی پوشه “Topics” کلیک کنید.
  • پوشه ریشه تم در حال اجرا در سایت را پیدا کنید.
  • پوشه اصلی موضوع فعلی سایت خود را به چیزی که بعداً می توانید به خاطر بسپارید تغییر نام دهید.
  • تغییرات را ذخیره کنید. اگر با غیرفعال کردن قالب وردپرس خطای 402 برطرف نشد، سعی کنید برای حل مشکل با ارائه دهنده میزبان خود تماس بگیرید، زیرا خطای 4402 گاهی اوقات به دلیل مشکلات مربوط به سرور ایجاد می شود. اگر بازنشانی افزونه خطای 402 را برطرف کرد، سعی کنید هر افزونه نصب شده در سایت را به صورت دستی تغییر دهید تا زمانی که یکی از افزونه‌ها را که باعث خطا شده است را پیدا کنید.

کد خطای کاربر چیست؟

هنگامی که خطایی در ویندوز یا سایر برنامه های نرم افزاری رخ می دهد، یک کد خطا ایجاد می شود و گاهی اوقات به کاربر رایانه نمایش داده می شود. کد خطا یک عدد خاص است که مشخص می ‌کند چه خطایی در سیستم وجود دارد و می‌ تواند در یافتن حل مشکل مفید باشد.

کد خطای سرور چیست؟

کدهای خطای سرور دو طبقه بندی خطاهای سرور وجود دارد، آنها عبارتند از: خطاهای اتصال- این خطاها در نتیجه عدم برقراری اتصال به یک وب سرور ایجاد می شوند. آنها یک کد پاسخ ندارند، اما حاوی توضیح مختصری در مورد اینکه چرا اتصال برقرار نشد است.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان