🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بررسی زبان های نوین برنامه نویسی با میزبانی ایران اسکریپت و حضور کمپانی CTC کانادا

چگونه می توانیم خطا اتمام حافظه وردپرس را رفع کنیم؟

 1417 امتیاز (4.9/5) 
0 / 5

Your page rank:

پایگاه خبری ایران اسکریپت، شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند ادامه گزارش بر اساس گزارش جدیدی که توسط Rackspace و VMware

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

مرکز توسعه زیرساخت های انفورماتیکی ایران اسکریپت

IRANSCRIPT College

خدمات سطح بالا حوزه فناوری اطلاعات ایران اسکریپت

جدول محتـــــــــــــوا :

چگونه می توانیم خطا اتمام حافظه وردپرس را رفع کنیم؟

چگونه می توانیم خطا اتمام حافظه وردپرس را رفع کنیم؟

آیا در وردپرس خطای اندازه حافظه مجاز را مشاهده می کنید؟ این یکی از رایج ترین خطاهای وردپرس است و شما به راحتی می توانید با افزایش محدودیت حافظه php در وردپرس آن را برطرف کنید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه با افزایش حافظه PHP، خطای تخلیه حافظه وردپرس را برطرف کنید.

خطای اتمام حافظه وردپرس چیست؟

وردپرس به زبان PHP نوشته شده است که یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است. هر وب سایتی به یک سرور میزبان وردپرس نیاز دارد تا بتواند به درستی کار کند. وب سرورها مانند هر کامپیوتر دیگری هستند. آنها برای اجرای کارآمد چندین برنامه همزمان به حافظه نیاز دارند. مدیران سرور اندازه حافظه خاصی را به برنامه های مختلف از جمله PHP اختصاص می دهند. زمانی که کد وردپرس شما به حافظه بیشتری نسبت به حافظه اختصاص داده شده پیش فرض نیاز دارد، این خطا را مشاهده می کنید. به طور پیش فرض، وردپرس به طور خودکار سعی می کند محدودیت حافظه PHP را در صورتی که کمتر از 64 مگابایت باشد افزایش دهد. با این حال، 64 مگابایت اغلب به اندازه کافی زیاد نیست.

با این اوصاف، بیایید ببینیم که چگونه به راحتی محدودیت حافظه PHP را در وردپرس افزایش دهیم تا از خطای تخلیه حافظه جلوگیری کنیم.

افزایش محدودیت حافظه PHP در وردپرس

ابتدا باید فایل wp-config.php را در سایت وردپرس خود ویرایش کنید. در پوشه ریشه سایت وردپرس شما قرار دارد و باید از یک سرویس گیرنده FTP یا مدیر فایل در کنترل پنل میزبانی وب خود استفاده کنید. در مرحله بعد، باید این کد را در فایل wp-config.php درست قبل از خطی که می گوید “همین است، ویرایش را متوقف کنید” قرار دهید!

define( ‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘256M’ );

این کد به وردپرس می گوید که محدودیت حافظه PHP را به 256 مگابایت افزایش دهد.

پس از اتمام کار، باید تغییرات خود را ذخیره کنید و فایل wp-config.php خود را دوباره به سرور خود آپلود کنید. اکنون می توانید از سایت وردپرس خود بازدید کنید و خطای اتمام حافظه اکنون ناپدید می شود. اگر تازه وارد وردپرس هستید، به راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه کپی و چسباندن کد از وب نگاهی بیندازید . ما همچنین یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه یافتن و ویرایش فایل wp-config.php داریم .

توجه: اگر این راه حل برای شما کار نمی کند، به این معنی است که ارائه دهنده خدمات میزبانی وب شما به وردپرس اجازه نمی دهد محدودیت حافظه PHP را افزایش دهد. شما باید از ارائه دهنده میزبانی وب خود بخواهید که محدودیت حافظه PHP شما را به صورت دستی افزایش دهد. این تمام چیزی است که امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا با افزایش محدودیت حافظه PHP، خطای تخلیه حافظه وردپرس را حل کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای گام به گام مبتدی ما برای عیب یابی خطاهای وردپرس را ببینید.

چرا خطای محدودیت حافظه وردپرس را در سایت خود مشاهده می کنید؟

سرنخ دلیل خطای «حدت حافظه» دقیقاً در نام آن وجود دارد. درست مانند هر چیز دیگری، وب سایت شما به مقدار مشخصی حافظه نیاز دارد تا تمام داده های خود را ذخیره کند. این شامل پایگاه داده و فایل‌های آن، تمام محتوای شما، کدهای اضافه شده توسط افزونه‌ها و تم‌ها و موارد دیگر می‌شود. این حافظه توسط سرور میزبان شما ارائه شده است . هنگامی که یک طرح میزبانی خریداری می کنید، به سایت شما مقدار مشخصی از منابع اختصاص می یابد، از جمله حافظه مورد استفاده برای ذخیره سایت شما و فعال کردن آن برای عملکرد روان برای بازدید کنندگان.

به طور طبیعی، خرید یک پلن میزبانی بالاتر، فضای و حافظه بیشتری را برای وب سایت شما فراهم می کند. بسیاری از صاحبان سایت برای اولین بار با برنامه های میزبانی مشترک اولیه شروع می کنند ، که لزوماً مشکلی نیست. با این حال، به این معنی است که حافظه اختصاص داده شده شما در سمت پایین خواهد بود. همانطور که سایت شما بزرگتر می شود یا شروع به استفاده از پلاگین ها و اسکریپت های پیچیده تر می کنید، ممکن است در نهایت به محدودیت حافظه خود برسید.

جدول محتوا :

بررسی دو شاخه هوشمند آمازون

پایگاه خبری ایران اسکریپت، اگر برخی از وسایل الکترونیکی غیرهوشمند در خانه شما وجود دارد که نمی خواهید از شر آنها خلاص شوید، یک راه ارزان